به گزارش پارس نیوز، 

تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز در حالی روز چهارشنبه به مصاف یکدیگر می‌روند که سرخ‌پوشان پایتخت بنا به دلایلی که در زیر ذکر می‌شود شانس بیشتری برای برد دارند.

دلیل نخست مربوط به وضعیت روانی دو تیم است، تراکتورسازی سه بازی گذشته را واگذار کرده اما در این سو شاگردان برانکو با تساوی مقابل سپاهان موفق شدند یک فاصله 5 امتیازی را در فاصله 3هفته پایانی ایجاد کند و با باخت استقلال فشار روانی از روی بازیکنان پرسپولیس تا حد زیادی کم شده است.

دلیل دوم به آمار این دو تیم باز می‌گردد، این 2 تیم در چارچوب بازی‌های رودررو در لیگ برتر کشور، بیست و یک بار با یکدیگر روبرو شده اند. سهم پرسپولیسی‌ها از این بیست و یک تقابل یازده پیروزی بوده، تراکتور 7 بار به پیروزی رسیدند. 4 مسابقه هم به تساوی ختم شده و برد پرسپولیس می تواند مهر تایید آنها بر قهرمانی باشد.

 

دلیل سوم که شاید مهمترین دلیل نیز به شمار بیاید به عدم حضور کاپیتان تیم ملی و تراکتورسازی تبریز در این بازی بر می‌گردد، شجاعی که مهره‌ای کلیدی برای لیکنز محسوب می‌شود با دریافت کارت زرد مقابل ذوب‌آهن محروم شد و شاید این موضوع نیز از نظر  روحی و روانی و حتی فنی روی این تیم تاثیر منفی داشته باشد.

گفتنی است، تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی بازی برگشت خود را روز چهارشنبه ساعت 18:00 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز خواهند کرد.