به گزارش پارس نیوز، 

«مرتضی فنونی زاده» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص توقف خانگی پرسپولیس برابر پاختاکور، اظهار داشت: نماینده ازبکستان از مدافعان بلند قامت بهره می برد و باید بازیکنان پرسپولیس به جای ارسال های بلند از عمق دفاع حریف درپی گلزنی بودند.

وی با اشاره به اینکه پرپسولیس در نیمه دوم حتی یک بخت مناسب گلزنی هم نداشت، ادامه داد: پرسپولیس تیم کوبنده و روان فصل گذشته نیست. انتظار می رفت با توجه به میزبانی، شاگردان برانکو بازی را تهاجمی آغاز کنند، اما این اتفاق رخ نداد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: بعد از این که دروازه پرسپولیس باز شد، شاهد عملکرد بهتری از تیم بودیم و خدا را شکر که گل تساوی به ثمر رسید تا یک شکست خانگی در کارنامه پرسپولیس ثبت نشود.

فنونی زاده تصریح کرد: برانکو باید از لحاظ روحی و روانی روی بازیکنان کار کند تا آماده بازی بعدی شوند. پرسپولیس در ادامه لیگ قهرمانان حق اشتباه ندارد و باید در مسابقاتی که میزبان است عملکرد بهتری را به نمایش بگذارد.

وی افزود: پرسپولیس فصل گذشته به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد و همه از این تیم انتظارات زیادی دارند و توقع شان این است که قرمز پوشان بتواند افتخارات گذشته را تکرار کند.

تیم فوتبال پرسپولیس از گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا و در هفته نخست این رقابت ها برابر پاختاکور ازبکستان به تساوی یک بر یک قناعت کرد.