به گزارش پارس نیوز، 

مرتضی رضایی:اتفاق دارد به بدترین شکل ممکن اما در ساده ترین حالت خودش می افتد.یعنی گمان خیلی ها این است که:«ما که کاری نمی کنیم،داریم روال کار را انجام می دهیم.یک مهمانی ساده است برای تجلیل از کسانی که در ورزش زحمت کشیده اند.»همین کافی است تا یک سوال از دوستان پرسیده شود که چرا تا قبل از این به فکر تجلیل از قهرمانان ورزشی نبودید و حالا که نزدیک انتخابات است یادتان افتاده که پیشکسوتانی هم هستند و ...

در شرایطی که کشور در یکی از بدترین شرایط اقتصادی خودش قرار دارد تنور اتنتخابات در یکی از فدراسیون های ورزشی دارد داغ داغ می شود.با این حال هستند کاندیدایی که بدون توجه به این اوضاع دارند کار خودشان را می کنند و گمان شان این است که با خرج کردن و ریخت و پاش می توانند نظر خیلی از کسانی که حق رای دادن دارند را به خودشان جلب کنند.

بدون شک این بدترین شکل توهین به جامعه ورزش است که بعضی ها گمان می کنند با پول و ریخت و پاش کردن می توانند رای دهندگان را تطمیع کنند و با گرفتن مهمانی در هتل آنها را اقناع کنند تا مطابق با خواسته هایی که خوشان دارند قدم بردارند!

بهتر نیست هزینه های صرف شده برای هتل و شام و ناهار،صرف خرید ابزار ابتدایی برای این رشته ورزشی شود؟رشته ای که گریه کن زیاد دارد،اما دلسوز واقعی نه!