به گزارش پارس نیوز، 

روز گذشته استقلال باز هم در یکی از دیدارهای حساس خود در طی این فصل بازی را به پدیده مشهد واگذار کرد تا امید های این تیم برای کسب عنوان قهرمانی کمرنگ تر از هر زمانی شود .

 

این شکست تا حدی تلخ بوده است که از صبح امروز شایعاتی مبنی بر برکناری سرمربی استقلال شنیده می شود . در رابطه با شکست شب گذشته استقلال  و این شایعات به وجود آمده  سیروس دین محمدی بازیکن ملی پوش و اسبق استقلال اظهار دارد:« من بازی را کاملا با دقت نگاه کردم و اعتقاد دارم استقلال با این سبکی که بازی می کرد تا صبح هم نمی توانست به گل برسد . استقلال در فاز هجومی بسیار ضعیف عمل کرد.»

 

وی با انتقاد از نبود منشا در لیست 18 نفره خاطر نشان کرد:« شما با ورود منشا از باشگاه پرسپولیس حاضر شدید که این همه تبعات را متحمل شوید پس چطور است او را با این همه سر و صدا وارد تیم می کنید و آن وقت وی را در لیست هجده نفره هم قرار نمی دهید . آیا ما منشا را آوردیم که او جزو هجده بازیکن نباشد؟  یک زمان ما هاشمی  نسب را از پرسپولیس آوردیم  و بهترین بازیکن تیم ما بود و همان سال هم ما توانستیم قهرمان شویم . حالا باید شفر جواب این سوال را بدهد. اگر منشا خوب نبود چرا او را آوردید و اگر خوب بود چرا او را نباید در لیست 18 نفره قرار دهیم . یا اینکه چرا باید ایسما را در نوک حمله بازی بگیریم.  من نمی دانم شفر چه اصراری دارد که پژمان منتظری را در منطقه راست دفاعی بازی دهد ؟  چه دلیلی دارد  که روزبه چشمی در پست دفاع آخر به کار گرفته شود. اگر چشمی در پست هافبک دفاعی بود می توانست خیلی بیشتر به کمک خط میانی  بیاید . »

 

دین محمدی در ادامه انتقاد هایش از  ترکیب شفر افزود:«فکر می کنم اگر پژمان در دفاع آخر بود ما گل دیروز را دریافت نمی کردیم.»

 

وی در ادامه صحبت هایش افزود:« شفر کی می خواهد به این نتیجه برسد که وریا غفوری  بازیکنی است که باید ازعقب به حمله اضافه شود .او این کار را نیمه دوم انجام داد که دیگر گل زدن به پدیده خیلی سخت شده بود.ما اگر می خواستیم رو به ارسال بیاوریم منشا شاید بهترین گزینه ممکن بود  یا  فرشید باقری وقتی دو بازی نیمکت نشین بود در این بازی باید در ترکیب ثابت قرار می گرفت چون از پیش مشخص بود که یک بازی فیزیکی  و پر از درگیری  در انتظار استقلال است.در کل ترکیب دیروز استقلال پر بود از اشتباهاتی که  موجب باخت استقلال در یکی از بازی های حساس فصلش شد .»

 

وی در خصوص این که آیا فکر می کند شفر به پایان راهش نزدیک شده است گفت :« به نظر می رسد با این شرایط صلاح نیست که بخواهیم از حالا رفتن شفر را خواستار شویم. من از همه پیشکسوتان و هواداران  می خواهم که در این مدت مانده به پایان لیگ از تیم حمایت کنند تا بتوانیم در درجه اول سهمیه را کسب کنیم  و در بین فصل چاره کار را بیندیشم .»