به گزارش پارس نیوز، 

دیدار پرسپولیس و پدیده در جام حذفی فرصتی شد تا با حسین بادامکی بازیکنی که سابقه بازی در هر دو تیم را در کارنامه دارد صحبتی داشته باشیم. 

و در خصوص بازی روز گذشته که به صعود سرخپوشان تهرانی ختم شد، گفت: هر دو تیم بازی سختی را پیش رو داشتد و به علت شرایط خاص بازی و صعود یک تیم به مرحله بعد سختی کار را برای دو طرف مضاعف کردهبود به این علت بازی محتاطانه‌ای را از هر دو سوی زمین مشاهده کردیم بازی کردن و نتیجه گرفتن مقابل تیم‌های بزرگی همچون پرسپولیس چه در آزادی و چه در خانه همواره مشکل برای سایر تیم‌ها بوده‌است و پدیده هم در این بازی با مسیر آسانی روبرو نبود ولی آنها بازی خوبی را انجام دادند و حتی در دقایق ابتدایی بازی هم توانستند دروازه بیرانوند را باز کنند.

بادامکی در خصوص عملکرد خرید‌های جدید پرسپولیس در چند دیدار گذشته این تیم گفت: پرسپولیس بازیکنان توانمندی را در این پنجره نقل و انتقالاتی جذب کرده است ولی این رو می‌دانیم که بازی کردن در پرسپولیس شرایط متفاوت و البته سختی دارد مخصوصا برای بازیکنانی که از تیم‌های کم هوادار به تیم‌های پرطرفداری همچون پرسپولیس می‌آیند؛ باید زمان بیشتری را برای هماهنگی آنها با شرایط جدید درنظر بگیریم ولی این مشکل هم به زودی و در چند بازی آینده برطرف می‌شود و آنها می‌توانند در دیدار‌های مهم به کمک تیم بیایند.

بازیکن سابق پرسپولیس وضعیت فعلی این تیم را امیدوارکننده دانست و گفت: پرسپولیس شخصیتی برنده دارد و بردن همیشه در خون آنهاست. این تیم توانسته همه بازی‌هایش را بجز یک مورد با کسب امتیاز به پایان برساند که حتی با وجود کاستی‌هایی که در بازی‌های آنها مشاهده می شود نشان از موفقیت آنها این تیم می‌دهد. هواداران هم از این تیم انتظار برد دارند و این نتایج مطمئنا رضایت آن‌ها به همراه دارد.

بادامکی که سابقه حضور در تیم شهرش را هم دارد درباره وضعیت پدیده در لیگ هجدهم گفت: پدیده هم تیم خوبی است و آنها علاوه بر حفظ بازیکنان نیم فصل اول خود، مهره‌های جدیدی را برای تقویت‌ تیم به خدمت گرفته اند. پدیده در نیم فصل اول به خوبی ظاهر شد و به این ترتیب توقع‌ها از این تیم بالا رفته و با کسب چند نتیجه ضعیف نمی‌توان عملکرد خوب این تیم را زیر سوال برد. پدیده تیم هماهنگی در این دوره در اختیار دارد و با تغییراتی که در مدیریت در باشگاه صورت گرفته شرایط خوب آنها در بازی‌های باقی مانده هم ادامه پیدا می‌کند.

او درمورد قهرمان این دوره هم گفت: صدر جدول این دوره از لیگ در اختیار تیم های قدرتمندی است که از هر نظر نسبت به سایر تیم های لیگ برتری دارند، تیم‌هایی که از تمام توان و پتانسیل خود بهرمند شده‌اند و بهترین بازیکنان و امکانات را برای قهرمانی به کار گرفته‌اند و به همین علت رقابت سختی برای کسب عنوان قهرمانی وجود دارد و سایر تیمهای لیگ شانس کمتر و شرایط پیچیده‌تری برای نزدیک شدن به صدر جدول دارند.

او در فصل هفتم به همراه افشین قطبی توانست در قهرمانی قرمزها شریک باشد درخصوص بازگشت مربی سابقش به ایران گفت: افشین قطبی با قهرمانی در لیگ برتر خاطرات خوبی را برای پرسپولیسی ها رقم زده است؛ بازگشت او به جدابیت لیگ می افزاید و در این چند هفته ای که از بازگشتش می‌گذرد شاهد نمایش خوبی از او و تیمش بودیم.

بادامکی در انتها درباره وضعیت فعلی خودش و برنامه‌هایی که برای آینده زندگی فوتبالی اش دارد گفت: در حال حاضر با تاسیس مدرسه فوتبالی در مشهد و فعالیت در آن برای تقویت فوتبال پایه در خراسان تلاش میکنم. دوره های مربیگری را هم دنبال میکنم امیدوارم بتواند در آینده در این عنوان به خوبی ظاهر شوم.