به گزارش پارس نیوز، 

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین پس از قهرمانی تیمش در جام باشگاه های والیبال آسیا اظهار داشت: این موفقیت را به دوستداران والیبال تریک می گویم و خدا را شکر می کنم که لیاقت این جایگاه را داشتیم با تلاش کل مجموعه شهرداری ورامین این پیروزی به دست آمد.

 

بازی فینال یک جنگ واقعی بود

او تصریح کرد: بازی مقابل ژاپن یک جنگ واقعی بود، در ۲ ست اول تیم ژاپن با بازی فوق العاده خوبش ما را تحت تاثیر قرار داد و ما فقط سعی می کردیم که سطح بازی خودمان را حفظ کنیم، تلاش کردیم تا از اشتباهات آن ها استفاده کنیم اما متاسفانه ژاپن در ۲ ست اول بی نقص بازی کرد.

ست سوم به بعد تماشای بازی ما لذت بخش شد

محمدی راد افزود: وقتی فرصت پیروزی در ست سوم را به دست آوردیم این باور در همه ایجاد شد که ما می توانیم این بازی را ببریم، از آن لحظه به بعد تماشای بازی ما لذت بخش شده بود. تیم ما با سرویس های خوبی که زد حملات ژاپن را تحت تاثیر قرار داد و نظم تیمی آن ها را به هم ریخت.

محمدی راد: لیاقت این جایگاه را داشتیم

ست پنجم دوباره به بازی برگشتیم

او در ادامه گفت: اشتباهاتی که بازیکنان بزرگ این تیم انجام می دادند گواه از خستگی و فشاری بود که تیم ما روی آن ها ایجاد وارد کرد. خوشحالم ست پنجم با توجه به اینکه یک جاهایی چند امتیاز عقب بودیم باز به بازی برگشتیم و به حق خودمان رسیدیم.