به گزارش پارس نیوز، 

 

 

 

رامین رضاییان مدافع راست تیم ملی یکی از نفراتی است که در جام ملتهای آسیا در سه بازی از 5 بازی تیم ملی بازی کرد.این بازیکن در دیدار با چین یکی از نفرات ثابت تیم ملی بود و موفق شد در همان دقایق ابتدایی یک از موقعیت ای چین را خنثی کند. 

رضاییان در گفت و گو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به امارات در خصوص دیدار تیم ملی مقابل چین و همچنین دیدار آینده با ژاپن صحبت هایی را انجام داده که متن آن را در زیر می خوانید:

 چین حریف سخت به نظر نمی رسید... درست است؟

اصلا اینطور نیست. همه تیم ها با برنامه به مسابقات آمدن و زحمت کشیدند.همانطور که تیم ملی ما با برنامه وارد مسابقات شده است. تیم چین هم خوب بازی کرد ولی گل اول در این بازی خیلی مهم بود که خوشبختانه ما این کار را انجام دادیم.

ماجرای اعتراضت به کمک داور در نیمه اول چه بود؟

بله من اعتراض کردم ولی به خاطر سیستم وار با تاخیر آفساید اعلام می شود به همین دلیل من یکی دو بار اعتراض کردم ولی چیز خاصی نبود. بعد از اینکه با داور صحبت کردم متوجه شدم دلیل تاخیر در اعلام آفساید ها چه بوده است.

در همان دقایقی ابتدایی یک تکل خوب زدی و اجازه ندادی دروازه تیم ملی باز شود...

در اینگونه بازی ها باید فوتبال را پیش بینی کنید. من پیش بینی ام در بعضی صحنه ها بد نیست ولی باید تمرکز کنیم. اگر خدای ناکرده در چنین صحنه ای گل می خوردیم کار خیلی سخت می شد.خدا را شکر خوب موقعی هم گل زدیم و دم بچه های خط حمله و جلوی تیم ما گرم که سنگ تمام گذاشتند.

 بازی سختی با ژاپن هم دارید...

بله، ابتدای صحبت هایم هم گفتم که همه بازی ها سخت است. خدا کند در بازی با ژاپن هم مردم ما را دعا و مثل بازی با چین حمایتمان کنند و ما هم سعی می کنیم تمام توانمان را خرج کنیم که برنده بازی باشیم. همین که مردم ایران شاد باشند یک دنیا می ارزد. واقعا شادی آنها باعث انرژی گرفتن ما می شود.

واقعا فکر می کنی ژاپن را می توانید شکست دهید؟

فوتبال را هیچ زمان نمی توانید پیش بینی کنید.شما دیدید ویتنام چقدر ژاپن را اذیت کرد. فوتبال همین است و ما هم برای اسم ایران وارد زمین می شویم.ما می خواهیم فوتبال بازی کنیم و مردم از آن لذت ببرند.

چند روز پیش بازیکنان تیم ملی پستی مشترک در اینستاگرام در حمایت از کی روش گذاشتند. ظاهرا دوست دارید او در تیم ملی بماند...

مردم ایران وقتی چیزی را بخواهند باید به آن احترام گذاشت و توجه کرد.عملکرد هر کسی ثابت کننده توانایی هایش است و مردم خودشان نحوه کار کی روش را می بینند در واقع عملکرد افراد نشان دهنده کارشان است نه حرف زدن آنها.عملکرد آدمها مشخص می کند چند چند هستند.