به گزارش پارس نیوز، 

مهدی تاج در گزارشی نام کاندیدا‌ها را مطرح کرد و از این گفت که مذاکرات تا اینجا چطور پیش رفته است. تاج رقم درخواستی مربیان را هم اعلام کرد. بعد از این جلسه محمود شیعی عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون اعلام کرد برانکو به‌طور قطع گزینه نیست و احتمالاً در ۱۰ روز آینده هم نام سرمربی اعلام می‌شود. دیروز شایعه شد این احتمال وجود دارد که نیمکت حتی به علی دایی برسد، مربی فعلی سایپا. او رابطه خوبی با بازیکنان دارد و اخیراً سردار آزمون هم در مصاحبه‌ای گفته بود اگر قرار است مربی درجه دو و سه بیاورند بهتر است یکی مثل علی دایی را بگذارند. 

فریدون اصفهانیان یکی از اعضای هیئت‌رئیسه، اما خبر حضور دایی در تیم ملی را تکذیب می‌کند و در این باره می‌گوید: «من که چنین چیزی نشنیده‌ام. ضمن ارادتی که به آقای دایی داریم، چون اسطوره فوتبال ماست و در واقع فوتبال ایران را با او می‌شناسند، اصلاً بحثی درباره ایشان برای حضور در تیم ملی نداشته‌ایم. گزینه تیم ملی خارجی است.» او درباره غیبتش در جلسه اخیر هیئت‌رئیسه توضیح می‌دهد: «متأسفانه در زنجان برف آمد. ما یک باغ داریم. سال گذشته سرما زد و محصولات‌مان خراب شد. امسال در زنجان ماندیم و آتش روشن کردیم تا محصولات خراب نشود. به خاطر همین نشد در جلسه هیئت‌رئیسه حاضر شوم.» 

اصفهانیان درباره آخرین اطلاعاتش از انتخاب مربی تیم ملی توضیح می‌دهد: «همان‌طور که قبلاً هم گفتیم آقای تاج مأمور مذاکره با مربیان شده‌اند. در جلسه آخر هیئت‌رئیسه هم ایشان گزارشی کامل ارائه داد. به زودی سرمربی جدید انتخاب خواهد شد.»