به گزارش پارس نیوز، 

رضا فتاحی، سرپرست سپاهان پس از تساوی بدون گل مقابل پرسپولیس درباره تنش‌های این مسابقه گفت: تمام تنش‌ها به خاطر پُستی بود که لیدر باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی منتشر و در آن اعلام کرد هواداران سپاهان به ورزشگاه نیایند چون فقط هزار تا دو هزار نفر به آنها ظرفیت داده خواهد شد. همین موضوع هم باعث ناراحتی هواداران سپاهان شد و تعدادی از آنها حتی با هزینه شخصی اتوبوس گرفتند و به ورزشگاه آمدند.

وی درباره جایگاه هواداران سپاهان خاطرنشان کرد: در جلسه پیش از بازی قرار بود در سکوهای طبقه بالای جایگاه تیم سپاهان هواداری ننشیند حتی داربست‌های آن هم زده شده و از قبل کاملا مشخص بود. حتی قرار شد اگر هواداران سپاهان هم این جایگاه را پر نکردند خالی بماند و هیچ هواداری در این قسمت از ورزشگاه حضور نداشته باشند اما متاسفانه آن جایگاه به هواداران پرسپولیس رسید و این اتفاقات افتاد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره درگیری‌های نیمکت این تیم با برانکو ایوانکوویچ در پایان بازی تصریح کرد: فکر می‌کنم برانکو به زمان بازی اعتراض داشت و به همین خاطر با ناظر مسابقه درگیر شد. در این وضعیت مدیر رسانه‌ای باشگاه سپاهان هم مورد محبت برانکو قرار گرفت! ناظر مسابقه هم آنجا بود و گفت که اتفاقات را دیده و گزارش خواهد کرد.

فتاحی درباره اعتراض باشگاه سپاهان به اتفاقات این بازی گفت:‌ وقتی تیم و هوادارانمان در این وضعیت اذیت می‌شوند چرا اعتراض نکنیم؟ وقتی از ابتدا تا آخر بازی علیه سرمربی تیم ما شعار داده می‌شود چرا نباید اعتراض کنیم؟

وی در واکنش به این موضوع که برخی از بازیکنان سپاهان گفته‌اند با این وضعیت هواداران پرسپولیس برای بازی حذفی به اصفهان نیایند گفت: وقتی از یک هفته پیش لیدر باشگاه پرسپولیس آن صحبت‌ها را انجام می‌دهد بازیکن ما هم این حرف‌ها را می‌زند. همه اینها به خاطر همان کاری است که لیدر پرسپولیس انجام می‌دهد. شما نگاه کنید 5 سال پیش فینال جام حذفی در این ورزشگاه برگزار و تیم سپاهان در ضربات پنالتی برنده شد آیا آن زمان چنین اتفاقاتی افتاد؟

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه محسن خلیلی اعلام کرده از باشگاه سپاهان شکایت خواهند کرد گفت: از سپاهان شکایت خواهند کرد؟ برای ما اینجا مشکل پیش آمده و به هوادارانمان سنگ زده‌اند آنها می‌خواهند شکایت کنند؟