به گزارش پارس نیوز، 

ناراحتی و عصبانیت هواداران و مدیران باشگاه‌ها از بازیکنانی که در بازی‌های حساس، پنالتی‌ تیم‌شان را به صورت ضربه چیپ نواخته و به هدر می‌دهند در سراسر دنیا عمومیت دارد. در جدیدترین نمونه از جنجال‌های پنالتی چیپ، از دست رفتن یک پنالتی توسط بازیکن ونزوئلایی تیم ایندیپندینته دکامپو گرانده به اخراج او از این باشگاه منجر شد.

 

 

در جریان بازی ایندیپندینته دکامپو گرانده با لا اکوئیداد در رقابتهای کوپا سود آمریکا، برندیکس پارا بازیکن ونزوئلایی دکامپو گرانده ضربه پنالتی خود را به صورت چیپ زد اما دیگو نووآ دروازه‌بان حریف موفق شد ضربه او را دفع کند.

 

 

بعد از این ضربه که به حذف شدن تیم برندیکس پارا از رقابتهای کوپا سود آمریکا انجامید باشگاه او اعلام کرد قراردادش با این بازیکن ونزوئلایی را فسخ کرده و او را از باشگاه اخراج کرده است.

 

 

رئیس باشگاه ایندیپندینته دکامپو گرانده، اریبرتو گامارا در این باره به رسانه‌ها گفت:" هیات مدیره باشگاه تصمیم گرفت برندیکس پارا را به خاطر نوع زدن آن ضربه پنالتی اخراج کند. اگر ما به مرحله بعد صعود می‌کردیم همه بازیکنان ما پاداش مالی دریافت می‌کردند".

 

پارا بعد از این ماجرا از انتقاد از باشگاه سابقش خوداری کرده و در پاسخ خبرنگاران گفت:" موقعیت دشواری است ولی زندگی همچنان ادامه دارد".