به گزارش پارس نیوز، 

خط دفاع پرسپولیس برای دیدار مقابل الاهلی عربستان، همان مدل همیشگی آرایش می‌شود و سرخپوشان با سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در مرکز، مهدی شیری در راست و محمد نادری در چپ به میدان می‌روند. نادری قطعاً یکی از بازیکنانی است که برانکو بار دیگر روی نفوذهایش در زمان حمله و قدرت بازیخوانی اش در زمان دفاع، حساب باز می‌کند. با این بازیکن در اردوی سرخپوشان برای دقایقی به گفتگو پرداختیم. 

* به بازی با الاهلی رسیدیم. شرایط را چطور می‌بینی؟ 

ما در ۴، ۵ بازی گذشته خیلی خوب کار کردیم و جدا از اینکه عملکرد قابل توجهی داشتیم، به غیر از دیدار با ذوب‌آهن، در بقیه بازی‌ها برنده از زمین خارج شدیم. این موضوع نشان می‌دهد که تیم ما قدرتمند است ولی باید مراقب باشیم، چون به سه امتیاز این دیدار، احتیاج مبرم داریم. 

* بازی را پیش‌بینی می‌کنی؟ 

من اهل پیش‌بینی نیستم فقط می‌دانم با تمام وجود به میدان می‌رویم تا سه امتیاز را بگیریم. 

* اوضاع روحی بازیکنان چطور است؟ 

بیشتر از آنکه به لحاظ روحی مشکل داشته باشیم، احساس خستگی می‌کنیم. چند بازیکن ما مصدوم هستند و بازی‌ها و مسافرت‌های پیاپی، خستگی ما را چند برابر کرده ولی به خاطر هواداران، باید بازی‌ها را ادامه بدهیم. 

* برانکو چه نظری در مورد الاهلی دارد؟ 

او به صورت کامل حریف را آنالیز کرده و همان‌طور که می‌دانید، ما دقیقاً در بازی رفت از جایی به الاهلی ضربه زدیم که در آنالیز کادر فنی مطرح شده بود. قطعاً برنامه‌های بیشتری برای دیدار برگشت داریم و برای برد به زمین می‌رویم. 

* رفت و آمد هواداران به هتل محل اقامت‌تان، کار را برای شما سخت نمی‌کند؟ 

نه اصلاً. البته هواداران پرسپولیس نیز حرفه‌ای هستند و هیچ مزاحمتی برای ما ایجاد نمی‌کنند. آن‌ها به تیم‌شان محبت زیادی دارند و برای روحیه دادن به ما، راهی هتل می‌شوند. در بازی رفت برابر الاهلی، همین هواداران بودند که سکو‌های ورزشگاه را پر کردند و به ما انرژی دادند. امیدوارم بتوانیم با کمک آنها، پیروزی بزرگی را رقم بزنیم.