به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران را با هدایت علیرضا منصوریان به پایان رساند، برای برگزاری اردویی  چند روزه راهی اهواز شد و قرار است 2 بازی تدارکاتی برگزار کند.

سبزپوشان عصر امروز (شنبه) با نفت مسجد سلیمان دیدار می کنند و سپس با تیم دیگری مسابقه می دهند که هنوز نام آن مشخص نشده است. محمدرضا خلعتبری، خرید جدید ذوبی ها همراه با این تیم به اهواز رفته و به احتمال زیاد مقابل مسجد سلیمان بازی می کند.

احسان بعیدی، مدیر رسانه تیم ذوب آهن بیان کرد، به دلیل هوای گرم تر نسبت به اصفهان و همچنین حضور تیم های زیاد در اهواز تصمیم گرفتیم برای برگزاری اردو به این شهر بیایم و امیدوارم اردوی خوبی را برگزار کنیم.

او افزود: عصر امروز (شنبه) با نفت مسجد سلیمان بازی می کنیم و یک مسابقه تدارکاتی دیگر هم داریم که نام حریف تا 2 روز دیگر مشخص می شود. درحال حاضر خلعتبری در اردوی تیم مان است و تلاش می کنیم تا یک بازیکن خارجی دیگر جذب کنیم.

گفتنی است، ذوب آهن در نیم فصل نخست لیگ برتر و با حضور علیرضا منصوریان و کسب 13 امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی لیگ قرار گرفت و باید در چارچوب نخستین دیدار نیم فصل دوم با نساجی مازندران دیدار کند. هدایت سبزپوشان در ابتدای فصل برعهده امید نمازی بود اما در ادامه منصوریان سرمربی این تیم شد.