به گزارش پارس نیوز، 

پدیده فصل گذشته لیگ برتر این روزها با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کند و بازیکنان این تیم با حداکثر دریافتی تا 30 درصد از قراردادشان تصمیم گرفتند طی دو روز گذشته در جلسات تمرینی شرکت نکنند.

بازیکنان پارس جنوبی جم پیش از دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل سپیدرود رشت که در نهایت به تساوی انجامید اعلام کرده بودند مشکلات پیش روی آنها فراتر از کنترل بوده و با شرایط موجود شرایط امکان همکاری در ادامه مسابقات فراهم نخواهد بود.

پس از دو روز تعطیلی تمرینات پیش از دیدار مقابل پیکان تهران در هفته بیست و هفتم با مهدی تارتار، سرمربی پارس جنوبی جم تماس گرفتیم تا از آخرین وضعیت این تیم مطلع شویم.

تارتار در این باره به خبرنگار ما گفت: روز شنبه بازیکنان ریکاوری نکردند و قرار بود دیروز تمرینات را آغاز کنیم تا برای بازی این هفته آماده شویم که بازیکنان حاضر نشدند. نمی‌دانیم دیگر باید چه بگوییم امیدواریم که مشکلات به زودی حل شود.

او ادامه داد: آنها با حداکثر توانشان برای تیم مایه گذاشتند و انتظار دارند که مسئولان هم به وعده‌های خود عمل کنند. امروز هم دو نوبت تمرین داریم اما بعید می‌دانم که بازیکنان بخواهند در آن شرکت کنند. در نیم فصل اول شرایط خیلی خوبی داشتیم اما رفته رفته همه چیز تغییر کرد و حالا به جایی رسیدیم که دیگر بازیکنان طاقت ندارند که مشکلات را به دوش بکشند. من به عنوان سرمربی از شرایط آنها آگاه هستم به هر حال امیدواریم که خیلی زود مشکلات به پایان برسد.