به گزارش پارس نیوز، 

امید نورافکن معتقد است شکست دادن الهلال در دیدار برگشت به مراتب سخت‌تر از دیدار رفت است ولی ظاهراً همه بازیکنان تیمش برای این مهم، عزمی جزم دارند. او همچنین به خبرورزشی گفت استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر حق اشتباه ندارد. 

* برای بازی با الهلال آماده‌اید؟

تمرینات خیلی خوبی داشتیم. شفر هم بر همه برنامه‌ها نظارت دقیق داشت. 

* الهلال را می‌شناسید؟

کادر فنی، بازی‌های اخیر این تیم در لیگ عربستان و تورنمنتی که در دبی در آن شرکت داشت را به صورت آنالیز شده دیدیم. می‌دانیم با تیم محکم و قلدری بازی داریم. این تیم بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی ما همین تیم را در دور رفت شکست دادیم و برای بازی دور برگشت آماده هستیم. 

* پیش‌بینی‌ات از دیدار دور برگشت چیست؟

قطعاً بازی سختی در پیش داریم. در هر تورنمنتی دیدار‌های برگشت دشوارتر از دور رفت هستند. تیم‌ها شناخت بیشتری از هم پیدا کرده‌اند و البته هر تیمی برای تثبیت جایگاهش سخت‌تر گل می‌خورد. اصطلاحاً می‌گویند در دور برگشت دروازه‌ها کوچکتر می‌شوند و دلیلش این است که همه با شناخت بیشتری از یکدیگر به میدان می‌روند. 

* بازی در ابوظبی سخت نیست؟

ما ثابت کرده‌ایم در دیدار‌های بیرون خانه خوب کار می‌کنیم. بازیکنان ما در زمین حریف با قدرت به میدان می‌روند و این را در بازی رفت هم که در دوحه برگزار شد ثابت کردیم. تیم‌مان در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده و همه هم‌قسم شده‌ایم تا بازی امروز را با برد به پایان برسانیم. 

* بازی می‌کنی؟

این به نظر کادر فنی بستگی دارد. من از هر نظر آماده بازی هستم و مشکلی ندارم. اگر به میدان بروم با تمام قدرت بازی می‌کنم. 

* درباره لیگ خودمان حرفی نمی‌زنی؟

طبیعی است که ما در لیگ برتر حق از دست دادن یک امتیاز هم نداریم. باید همه امتیازات باقی‌مانده را بگیریم و منتظر اشتباه رقبا باشیم. لااقل از این طریق شرمنده خودمان نمی‌شویم، اما اگر تعلل کنیم و امتیاز بدهیم، بخت خودمان را کم خواهیم کرد. فاصله‌ای که تا صدر جدول داریم چیزی نیست که جبران نشود ولی با این همه نباید تصور کنیم کار راحت است. چون بقیه تیم‌ها هم همین فکری را می‌کنند که ما داریم. 

* کرانچار از تیم امید کنار گذاشته می‌شود؟‌

نمی‌دانم! من تصمیم‌گیرنده این موضوع نیستم. ضمن اینکه ما نزدیک ۶ ماه است با این مربی کار می‌کنیم. امیدوارم هر اتفاقی می‌افتد در نهایت به سود تیم امید تمام شود. 

* نورافکن در استقلال می‌ماند یا به بلژیک برمی‌گردد؟

این هم به تصمیمات دو باشگاه بستگی دارد. از صمیم قلبم دوست دارم در خدمت استقلال بمانم ولی اگر برنامه طور دیگری باشد تابع نظر هر دو باشگاه خواهم بود.