به گزارش پارس نیوز، 

در بازی ذوب آهن – پرسپولیس به زعم کارشناس داوری برنامه شب های فوتبالی (علی خسروی) اوساگونا به خاطر خطایی که روی احمد نورالهی انجام داد باید از بازی اخراج می شد چرا که خطای او روی بازیکن پرسپولیس از دسته خطاهای خطرناک بوده که می توانست سلامت بازیکن حریف را تهدید کند. اشکان خورشیدی در مواجه با این صحنه دست به چنین کاری نزد و اوساگونا در زمین بازی ماند و ادامه داد. در حالی که اگر او از زمین بازی اخراج می شد و ذوب آهن ده نفره می شد شرایط بازی برای هر دو تیم متفاوت می شد.

 

به زعم علی خسروی هم چنین سیامک نعمتی در ثانیه های پایانی بازی با لگدی که به سوی بازیکن حریف پرتاب کرد باید کارت قرمز می گرفت که اشکان خورشیدی در این صحنه هم چنین اعتقادی نداشت. این بازی با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت و پرسپولیس موقعیت خود را در صدر جدول حفظ کرد. رضا سخندان و محمد راهی کمک های اشکان خورشیدی در این بازی بودند که با توجه به رخ دادن خطاها در کنار زمین می توانستند در تصمیم گیری به داور وسط کمک کنند که کمک داور اول این کار را انجام نداد.

 

نشان ندادن کارت زرد به بازیکن به خاطر خطایی که انجام می دهد شاید جز اشتباهات تاثیرگذار نباشد اما قطعا نشان ندادن کارت قرمز به بازیکن می تواند جز اشتباهات تاثیر گذار باشد به این خاطر که تیم را ده نفره می کند.