به گزارش پارس نیوز، 

زمانی که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در تابستان گذشته از رئال مادرید به یوونتوس پیوست، هدفش روشن و شفاف بود: کسب چهارمین قهرمانی متوالی اش در لیگ قهرمانان اروپا و تجربه ششمین قهرمانی در اروپا. اما برخلاف تمام پیش بینی ها، آژاکس با ستاره های جوانش، از جمله دی لیخت و دی یونگ برنامه های ستاره پرتغالی را به هم ریخت و با حذف یووه روانه نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد.

با این ناکامی حالا کریستیانورونالدو به قهرمانی در رقابتهای سری آ رضایت داده است. اما در پایان دیدار برگشت دوتیم یوونتوس و آژاکس آمستردام، کریس رونالدو، دارنده پنج توپ طلای دنیای فوتبال حسابی ناراحت و ناامید بود.

بعد از به صدا درآمدن سوت پایانی بازی و زمانی که بازیکنان نیمکت نشین یوونتوس برای ابراز همدردی با هم تیمی هایشان وارد زمین شدند تا به آنها دلداری داده و آنها را از زمین بیرون ببرند، اتفاق عجیبی رخ داد.

کریس رونالدو با اشاره های فیزیکی توهین آمیزی به هم تیمی هایش ، واکنش عجیبی را به نمایش گذاشت. او با این رفتارها از هم تیمی هایش انتقاد کرد و آنها را متهم کرد که قدرت و توان کافی در این بازی را به نمایش نگذاشته اند.

در ابتدا درمقابل برناردسکی این ژست توهین آمیز را انجام داد و بعد به سراغ سایر هم تیمی هایش رفت و با این رفتارها، به آنها گفت که دراین بازی شجاعت کافی را نداشته اند.