به گزارش پارس نیوز، 

 مهدی کیانی درباره دیدار پیش رو سپاهان برابر استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: هفته گذشته باید نساجی مازندران را شکست می‌دادیم، اما این اتفاق نیفتاد. متأسفانه در دیدار‌های گذشته موقعیت‌های زیادی از دست داده‌ایم و در بازی با استقلال باید به پیروزی برسیم. سه امتیاز بازی با استقلال اهمیت زیادی برای سپاهان دارد.

وی در مورد شانس قهرمانی سپاهان در لیگ برتر گفت: هنوز اتفاقی نیفتاده که بخواهیم ناامید شویم. ۶ بازی در لیگ باقی‌مانده و همه تلاش‌مان را می‌کنیم که قهرمان شویم. در فوتبال اتفاقات زیادی می‌افتد و هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

هافبک تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: همانطور که گفتم موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهیم و همین مسئله باعث وارد شدن فشار به تیم می‌شود. اگر موقعیت‌های‌مان گل می‌شد، الان شرایط خیلی خوبی برای قهرمانی داشتیم.

کیانی در پایان خاطرنشان کرد: همه تلاش‌مان را می‌کنیم که مقابل استقلال به برد دست پیدا کنیم تا شرمنده هواداران خوب سپاهان نشویم. امیدوارم روز جمعه برای حمایت از تیم‌شان به ورزشگاه بیایند. ما دوست نداریم امتیازات خانگی را از دست بدهیم، بنابراین به حمایت هواداران نیاز داریم.