به گزارش پارس نیوز، 

بازی پژمان منتظری در جناح راست خط دفاعی قبلا اتفاق افتاده بود حتی در بازی های ملی اما وقتی تیم از دو مدافع راست تخصصی بهره می برد بازی دادن به پژمان منتظری در این جناح بیانگر بی اعتمادی به خسرو حیدری و فرشاد محمدی مهر است! فرشاد محمدی مهری که فصل گذشته در این پست ارایه گر بازی های خوبی برای پارس جنوبی جم بود و چه بسا اگر شفر هم همانند مهدی تارتار به او اعتماد می کرد شاهد بازی های خوبی از او در این پست و در استقلال می بودیم.

 

از آنجایی که استقلال در این بازی با دو هافبک دفاعی بازی می کرد و هم چنین غیبت وریا غفوری، نیاز به این داشت که از کناره ها از بازیکنان سرعتی بهره ببرد اما پژمان منتظری هیچ گاه نتوانست در دربی نفوذ خوب و تاثیرگذاری داشته باشد و مهاجمان هم تیمی را در موقعیت گل قرار دهد، در حالی که در فوتبال روز دنیا مدافع راست روی توپ هایی که از زاویه مخالف ارسال شد خود را در موقعیت گل هم قرار می دهد.

 

وقتی تیم در ترکیب از مدافع راست تخصصی بهره می برد با هر نقطه ضعف و قدرتی باید بر بازیکنی که پست غیر تخصصی اش بازی در جناح راست خط دفاعی است ارجحیت داشته باشد و این اصل ابتدایی در فوتبال است که شفر از آن تبعیت نکرد. شاید برای مرد آلمانی بازی دادن به پژمان منتظری مهم تر از بکارگیری مدافع راست تخصصی در جناح راست خط دفاعی استقلال بوده است.

 

شاید اگر محمدی مهر و خسرو در دربی در پست مدافع بازی می کردند خواست های تیم از این جناح برآورده نمی شد اما بازی دادن به یکی از این دو بازیکن در پست یاد شده توجیه داشت اما اکنون به راحتی می شود به شفر به خاطر بازی دادن به پژمان خرده گرفت. قطعا باید برای سرمربی تیم استقلال رضایت تیم مهمتر از رضایت بازیکن باشد و چینش ترکیب تیم با در نظر گرفتن مصلحت ها یک اشتباه بزرگ است.