به گزارش پارس نیوز، 

ایمان صادقی در رشت با اشاره اینکه حضور دست‌نشان، شوک مثبتی به سپیدرود وارد کرده است، اظهار کرد: پیروزی مقابل تراکتورسازی، استرس سقوط تیم سپیدرود را کمتر کرده است، برخلاف بازی‌های گذشته در مقابل تراکتورسازی در هر دونیمه از حریف بهتر بازی کرده و توانستیم کیفیت بالای بازی خود را بر حریف دیکته کنیم، در نیمه اول خیلی زود به گل دست پیداکرده و اعتمادبه‌نفسمان افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه گل تراکتورسازی هر 10 سال یک‌بار زده می‌شود، افزود: در یک غافلگیری گل تساوی را دریافت کردیم، گویا ایشان قصد سانتر توپ را داشتند که توپ روی پای ایشان جفت‌وجور نشد و به گل تبدیل شد، منتظر پاس ایشان برای مهاجمین تراکتور بودم تا بتوانم سریع‌تر بازی را آغاز کنم.

گلر سپیدرود رشت با بیان اینکه ممکن است ضربه شجاعی به‌قصد چارچوب زده‌شده باشد، تصریح کرد: اگر ایشان به‌قصد چارچوب، شوت زده باشد، گلی زیبا به ثمر رساندند و پیش‌بینی این ضربه برای گلرها بسیار سخت است.

صادقی با اذعان به اینکه سپیدرود نیمه دوم به‌خوبی بازی را اداره کرد، خاطرنشان کرد: تراکتورسازی برترین خط حمله لیگ را با زدن 37 گل در اختیار داشت و مقابل این تیم تنها یک‌بار روی اتفاق دروازه سپیدرود باز شد، مقاومت خوبی مقابل مهاجمین زهردار تراکتورسازی که جملگی ملی‌پوش بودند، از خود نشان دادیم و درنهایت با برتری سه بر یک زمین مسابقه را ترک کردیم.

وی با تأکید بر اینکه روحیه برتری‌طلبی به سپیدرود تزریق‌شده است، افزود: برای نخستین بار در فصل جاری در برابر تیم حریف، گل تساوی را دریافت کردیم و توانستیم با زدن دو گل به بازی برگردیم، بازیکنان سپیدرود به روحیه برتری‌طلبی دست پیداکرده و با اعتمادبه‌نفس بالا در زمین حاضر می‌شوند.

گلر تیم فوتبال سپیدرود رشت با اشاره به نظم تیمی سپیدرود در فاز دفاعی، تصریح کرد: بازیکنان به‌خوبی در کارهای دفاعی شرکت کرده و روزنه‌ها را بر حریف می‌بندند، در نیم‌فصل نخست پس از دریافت گل نخست معمولاً گل‌های بعدی را نیز دریافت می‌کردیم که این موضوع در نیم‌فصل دوم برطرف شده است و در بازی مقابل تراکتورسازی نیز توانستیم با اعتمادبه‌نفس بالا به پیروزی دست پیدا کنیم.

صادقی با اشاره به استفاده چرخشی از دو دروازه بان در تیم فوتبال سپیدرود رشت، گفت: این موضوع در زمان حضور آقای کریمی نیز در سپیدرود وجود داشت و معمولاً بازی‌ها بین بنده و کوروش ملکی تقسیم‌شده است، حضور هر یک از بازیکنان در زمین با توجه به آنالیز مربیان از تیم حریف بوده و تمامی بازیکنان باید تابع کادر فنی باشند.

وی با بیان اینکه کمتر فوتبال دوستی پیروزی سپیدرود مقابل تراکتورسازی را پیش‌بینی می‌کرد، اظهار کرد: هواداران نقش پررنگی در موفقیت تیممان می‌توانند ایفا کنند، بسیار امیدواریم با پیروزی به‌دست‌آمده مقابل تراکتورسازی تبریز، ورزشگاه خانگی‌مان دربازی‌های آتی پر شود و باروحیه‌ای بالاتر به مصاف رقبا برویم.