به گزارش پارس نیوز، 

وی در ادامه افزود: گل دوم استقلال در دقیقه 30 سالم بود و در فاز اول دانشگر با مدافع الهلال در یک خط مساوی قرار داشت و در فاز دوم منتظری با دانشگر که با سر پاس داد در یک خط مساوی قرار داشتند.

«اخطار به بازیکنان دو تیم در نیمه اول به درستی داده شد.»، سلیمانی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: کریمی از استقلال به دلیل جلوگیری از حمله حریف و بازیکن شماره پنج الهلال به دلیل تکل خطرناک اخطار گرفتند. این دو کارت و کارت زرد که محمد دانشگر در دقیقه 51 دریافت کرد، به درستی داده شد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: در دقیقه 56 فرشید اسماعیلی به دلیل ضربه آرنج به صورت مهاجم الهلال کارت زرد گرفت. در دقایق 66 و 68 نیز کمک داور دوم آفساید ایسما را اعلام کرد که آفساید دقیقه 66 اشتباه بود.

وی یادآور شد: در دقیقه 85 بازیکن شماره پنج الهلال به دلیل حرکت خطرناکش روی حسینی دروازه‌بان استقلال باید کارت زرد دوم را دریافت می‌کرد، ولی داور با یک تذکر بازی را ادامه داد، همان‌طور که دو دقیقه بعد از کارت زرد اسماعیلی چشم‌پوشی کرد.

سلیمانی در پایان گفت: در دقیقه 90، حمله منشا پشت محوطه جریمه الهلال با خطای مدافع تیم عربی قطع شد که داور اعلام خطا نکرد. در دقیقه 4+90 اعلام آفساید پاتوسی نیز اشتباه بود.