به گزارش پارس نیوز، 

پیکان بار دیگر در مسیر شکست قرار گرفته و آنها طی سه هفته اخیر برابر پرسپولیس، سایپا و ذوب آهن با باخت زمین را ترک کرده‌اند. امیرحسین کریمی، هافبک پیکانی‌ها که علیرغم شکست تیمش توانسته رضایت کادرفنی را به خود جلب کند، امیدوار است آنها در دیدار سخت مقابل تراکتورسازی موفق به کسب نتیجه شوند: برابر ذوب آهن در زدن ضربات پایانی ناکام بودیم وگرنه کسب نتیجه از این بازی دور از دسترس نبود. حق مان شکست نبود و واقعا از این نظر یک روز بد را پشت سر گذاشتیم.

 

وی ادامه داد: بعد از چند نتیجه مناسب نباید بار دیگر به این روند برگردیم. تمام تلاش خودمان را به کار خواهیم گرفت تا در جدال با تراکتورسازی به نتیجه برسیم و از شخصیت خودمان دفاع کنیم. هرچند کاملا به این نکته که بازی سختی پیش روی ما قرار دارد آگاه هستیم. اما کسب نتیجه مقابل این تیم می‌تواند کمک بزرگی به ما برای عبور از این شرایط کند.

 

امیرحسین کریمی درباره بازی در تبریز و مقابل تیم مدعی تراکتورسازی گفت: من تجربه بازی در تبریز را دارم. آنها هواداران فوق العاده‌ای دارند که کار را برای هر حریفی سخت می‌کند. مطمئنا با شکستی که هفته گذشته متحمل شده‌اند نمی‌خواهند بیشتر از این از جام فاصله بگیرند. کار ما سخت است و هیچ شکی در این مورد وجود ندارد اما باید به بهترین شکل و با تمام آمادگی مقابل این تیم حاضر شویم و به دنبال کسب نتیجه خواهیم بود.

 

هافبک پیکان درباره تقابل با ستاره‌های نامدار تراکتور در خط میانی گفت: تراکتور بازیکن بزرگ و قابل احترامی دارد که تجربه چندین سال حضور در فوتبال اروپا و تیم ملی را نیز دارا هستند. این یک مسابقه ویژه برای ما نیز خواهد بود تا توانایی خودمان را به چالش بکشیم و تلاش خواهیم کرد به بهترین شکل از این جدال ضمن دستیابی به تجربه، عملکرد مثبتی نیز به جا بگذاریم. برای تمامی آنها احترام قائل هستم اما این بازی برای خودم از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌خواهم تلاش کنم تا روز خوبی را پشت سر بگذارم.

 

کریمی در پایان گفت: 15 امتیاز دیگر باقی مانده است و ما نیز انگیزه زیادی داریم تا به بالای جدول برسیم. بدشانس بودیم که از هدف ابتدایی مان در کسب سهمیه آسیا بازماندیم اما مطمئنا این انگیزه و روحیه بالا در بین ما وجود دارد تا برای حفظ شان نام باشگاه و خودمان با یک رتبه مناسب فصل را به پایان برسانیم و بازی تراکتورسازی یکی از دیدارهایی است که می‌تواند به ما برای دستیابی به این هدف کمک کند.