به گزارش پارس نیوز، 

شب گذشته، تیم فوتبال ترابزون اسپور ترکیه در حضور 90 دقیقه‌ای مجید حسینی با قبول شکست 3_1 مقابل اومرانیه اسپور از جام حذفی ترکیه کنار رفت.

یکی از نکات قابل توجه این دیدار، غیبت امیری به دلیل مصدومیت بود؛ البته امیری درصورت  مساعد بودن شرایط‌اش هم به احتمال زیاد در ترکیب ثابت جایی نداشت.

بازیکن سابق پرسپولیس تهران همانند نفراتی چون فرشاد احمد زاده و صادق محرمی دچار افت شدیدی شده است و با ادامۀ این روند حتی ممکن است پیراهن تیم ملی را هم از دست بدهد.

-236719.jpg

بازیکن خوش ‌اخلاق فوتبال ایران پس از گذشت 23 هفته از سوپر لیگ فوتبال ترکیه تنها 531 دقیقه به زمین فرستاده شده است و این بدان معنا است که  یونال کارامان، سرمربی ترابزون اسپور دیگر اعتقاد به این بازیکن ندارد و احتمال خارج شدن او از لیست باشگاه  در پایان فصل به‌شدت افزایش یافته است. حتی این روزها اکثر رسانه‌های ترکیه‌ای نیز از بن‌بست این بازیکن درفوتبال ترکیه  می‌نویسند و قطع همکاری در پایان فصل را حتمی می‌دانند.

-731874.jpg

با توجه به محبوبیت بالای امیری در بین هواداران و سرمربی پرسپولیس این احتمال وجود دارد که درصورت پایان همکاری او با ترابزون اسپور ، شاهد حضور دوبارۀ او در جمع سرخ‌پوشان باشیم.