به گزارش پارس نیوز، 

استقلال با کسب دومین برد متوالی در دومین دیدار بزرگ توانست از بحران فاصله بگیرد تا وینفرد شفر در نشست خبری بعد از دیدار با سپاهان برای اولین مرتبه به حاشیه های دیدار دربی پرداخته و از دروازه بان و کاپیتان این تیم حمایت کرد.

 

رحمتی در این دیدار به دلیل مصدومیت نمی توانست استقلال را همراهی کند و البته قطعا نمی توان نقش مسائل روحی و روانی را در این اتفاقات نادیده گرفت اما دروازه بان استقلال خود را به اصفهان رساند تا در کنار تیم حضور داشته باشد و این موضوع باعث شد تا شفر در نشست خبری پشت کاپیتان خود در بیاید.

 

سرمربی استقلال در این نشست خبری در بخش ابتدایی صحبت های خود و قبل از آنکه سوالی از او پرسیده شود، درباره مهدی رحمتی گفت: مهدی رحمتی با مصدومیت به کنار ما آمد. بعد از دربی رفتارهای بدی با او انجام شد اما رحمتی امروز کنار تیم بود، به تیم کمک کرد و این موضوع آن چیزی است که ما انتظار داریم و این موضوعات برای برد مهم است.

 

این حمایت مطمئنا می تواند به ریکاوری روحی رحمتی کمک کند و این موضوع قطعا برای شفر که از اهمیت رحمتی در رختکن خبر دارد، کمک می کند. سرمربی استقلال در صحبت های خود اشاره مستقیمی به نقش رحمتی و کمک های او به تیم دارد و مطمئنا با این روند او تا پایان فصل می تواند روی او در داخل رختکن حساب کند.