به گزارش پارس نیوز، 

مالکان باشگاه نساجی مازندران سرانجام پس از کش و قوس فراوان و‌ مذاکره با مربیان مختلف، پس از توافق با مجید جلالی او را به عنوان سرمربی جدید نساجی معرفی و به طور رسمی جایگزین جواد نکونام کردند.

مجید جلالی سرمربی جدید نساجی در مراسم معارفه اش در اولین جلسه تمرین حاضر شد. وی لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه داده تا به سرعت نقاط ضعف تیم برطرف شود.

هموطن گولیسیانی در قائم‌شهر

لاشا توتادزه مدافع 30 ساله و گرجستانی سابق دینامو تفلیس با عقد قراردادی تا پایان فصل به نساجی مازندران پیوست تا اولین خرید زمستانی سرخ‌های مازنی لقب بگیرد. این مدافع ۱ متر و ۸۷ سانتی متری چپ پا است و قابلیت بازی در دفاع چپ را هم در کارنامه دارد.

لاشا متولد سال ۱۹۸۹ در آخلاتسیه است و پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، وی گرجستان را به عنوان کشور جدید خود انتخاب کرد اما فوتبالش را از تیم های پایه باشگاه دینامو کیف اوکراین آغاز کرد و مدتی را در تیم دوم این باشگاه به میدان رفت. او از سال ۲۰۰۹ تا به امروز در تیم های زیادی بازی کرده اما مطرح ترین آن ها دینامو تفلیس گرجستان بوده است.

 

توتاتزه برای تیم ملی امید گرجستان ۹ بازی انجام داده و یک گل هم به ثمر رسانده است اما با وجود دعوت به تیم ملی بزرگسالان این کشور بازی ملی ای در کارنامه ندارد. وی در این فصل تنها در ۳ بازی و ۳۰۰ دقیقه برای تیمش در جام حذفی گرجستان به میدان رفت و یک گل نیز به ثمر رساند.

 

آقامعلم سینگ را ماندگار کرد

وینگر دورگه هندی الاصل نساجی پس از جلسه ای که با مالک این باشگاه برگزار کرد، با خواست مجید جلالی در قائمشهر ماندگارشد.

امید سینگ که در ابتدای فصل با باشگاه پیکان و مجید جلالی برای پیوستن به این تیم مذاکراتی داشت و مورد علاقه آقامعلم بود، حالا در نساجی شاگرد او شد.

سینگ که در نقل و انتقالات نیم فصل شایعه جدایی اش از نساجی به گوش می رسید و با چند تیم مذاکره کرده بود، روز گذشته پس از جلسه ای که با مالک باشگاه برگزار کرد و به توافق رسید به پیشنهاداتش پاسخ منفی داد تا به این ترتیب تا پایان فصل در قائمشهر ماندگار شود.

جلالی حساب ویژه ای روی سینگ و توانایی های او باز کرده و به نظر می رسد خواست این مربی یکی از دلایل ماندگاری این بازیکن در نساجی بوده است. باید دید این بازیکن تکنیکی در نیم فصل دوم مثل بازی های اواخر نیم فصل اول عصای دست مجید جلالی می‌شود که شرایط خوبی را در پیکان تجربه نکرد.

مربی سابق استقلال به نساجی پیوست

با تصمیم مجید جلالی، سرمربی تیم و موافقت هیات مدیره باشگاه، حسین ترابپور به عنوان مربی دروازه‌بانان نساجی مازندران معرفی و از امروز در تمرینات تیم حاضر شد.

ترابپور به عنوان بازیکن از اواسط دهه 60 تا اوایل دهه 70 در تیم استقلال حضور داشت و سپس در تیم‌های بانک تجارت، کشاورز و پگاه گیلان به میدان رفت و به عنوان مربی دروازه‌بانان هم در تیم‌های استقلال تهران، مس کرمان و ... فعالیت داشت. 

بازگشت مطهری بعد از دو روز غیبت

با اضافه شدن مجدد حمید مطهری کادرفنی جدید تیم نساجی برای آماده سازی این تیم در نیم فصل دوم تکمیل شد.

بعد از عقد قرارداد مجیدجلالی با تیم نساجی، گفته شد که دستیاران او نیز با این تیم قرارداد بسته اند اما حمید مطهری دستیار اول و دست راست مجیدجلالی این موضوع را تکذیب کرد. مطهری که قراردادش را با نساجی امضا نکرده بود جمعه و پنجشنبه در اردوی این تیم حضور پیدا نکرد اما از شب گذشته و بعد از توافقات شفاهی که با مسئولان نساجی داشت به اردو رفت و از امروز نیز به عنوان مهمترین دستیار مجید جلالی در تمرینات تیم جدیدش حضور یافت. البته مطهری هنوز قراردادی با نساجی امضا نکرده اما به نظر موانع برطرف شده و او در این هفته قرارداد رسمی اش را با این تیم خواهد بست.

سومین خارجی سرخپوشان در راه قائم‌شهر

گویا قرار است مجید جلالی بازیکن کامرونی سابق خود در پیکان تهران را برای تیم نساجی مازندران جذب کند.

 اولین خرید زمستانی باشگاه نساجی مازندران زیر نظر مجید جلالی لاشا توتادزه گرجی است. مدافعی که هم‌وطن گولیسیانی است و همراه او در قلب خط دفاع سرخ‌های شمال کشور قرار می‌گیرد.

اما طبق اخبار رسیده قرار است که مجید جلالی آرفنگ دافه آفریقایی هم به عنوان سومین خارجی به ترکیب تیمش اضافه کند.

وینگر کامرونی که در لیگ هجدهم زیر نظر جلالی در پیکان حضور داشت و عملکرد نسبتا خوبی هم از خود به جا گذاشت. این بازیکن قرار است به ایران سفر کند و پس از حضور در تمرینات قرارداد رسمی با نساجی منعقد کند.

حالا سرمربی جدید نساجی به دنبال این است برای پوشش نقاط ضعف تیمش در خط هافبک و حمله سومین سهمیه خارجی غیر آسیایی خود را به دافه اختصاص دهد. تنها تقویت خط دروازه این تیم باقی می‌ماند. با جدایی حامد لک از نساجی تا به الان دروازه‌بان شاخصی به لیست سرخ‌های شمالی اضافه نشده و باید دید مالکان باشگاه و سرمربی برای این پست حساس چه تصمیمی را اتخاذ می‌کنند.

شاگردان مجید جلالی در اولین دیدار خود در نیم فصل دوم با سفر به اصفهان برابر ذوب‌آهن قرار می‌گیرند و به دنبال جبران شکست دور اول هستند.