به گزارش پارس نیوز، 

ملی پوشان فوتبال ایران از ساعت 18:15 دقیقه به وقت محلی تمرین روز گذشته خود را با پانزده دقیقه تاخیر آغاز کردند. تمرینی که خبرنگاران و عکاسان در نهایت موفق شدند 20 دقیقه در آن حضور داشته باشند.

 


بازیکنان پس از ورود به میدان به سه دسته تقسیم شدند تا به مانند روزهای قبل پیش از آغاز رسمی  تمرین به رقابت با یکدیگر بپردازند. در این میان بازیکنانی چون احسان حاج صفی، علیرضا بیرانوند، کریم انصاری فرد، علیرضا جهانبخش و وریا غفوری با سر ضرباتی به سمت دروازه ای که به ترتیب سردار آزمون و در ادامه سامان قدوس در آن قرار گرفتند می زدند که واکنش سردار آزمون روی ضربه سر جهانبخش منجر به تشویق او از سوی سایر بازیکنان شد‌. در ادامه علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی وریا غفوری هم درون دروازه ایستادند.

 


پس از حضور سرمربی تیم ملی در میدان او در حدود پنج دقیقه به صحبت با بازیکنان حاضر در تمرین به صحبت پرداخت و شرحی ابتدایی درباره تمرینات رفت.


دروازه بان های تیم ملی از همان ابتدای تمرین زیر نظر الکساندر لوپز تمرینات اختصاصی انجام دادند.


بازیکنان در اولین اقدام زیرنظر میک مک درموت به گرم کردن بدن های خود پرداختند و پس از آن نیز به مانند برخی از روزها در گروه هایی چند نفره به رقابت با یکدیگر پرداختند. این تمرین موسوم به آقاوسط بخش زیادی از زمان حضور اصحاب رسانه در محل تمرین را به خود اختصاص داد.

 


در بخش بعدی تمرین بازیکنان به نیمه جنوبی زمین رفته و با پوشیدن کاورهای سبز، نارنجی و پیراهن های سرمه ای تمرینات تاکتیکی مانند حفظ توپ و پاسکاری های ۲ به ۲ انجام دادند.

 


در نهایت وساطت کارلوس کی روش باعث شد تا خبرنگاران و عکاسان حاضر در تمرین با پنج دقیقه زمان بیشتر یعنی پس از حضور بیست دقیقه ای در محل تمرین به کار خود پایان دهند.