به گزارش پارس نیوز، 

حمید درخشان در مورد دیدار روز سه‌شنبه پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد. آنها بعد از پیروزی مقابل استقلال در دربی وضعیت شان از نظر روحی و روانی خیلی مناسب است. بعد از آن هم مقابل پیکان با انجام یک بازی خوب به پیروزی رسیدند. اکنون هم برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا نیاز به برد دارد  تا از کورس عقب نماند. البته توانایی شکست دادن الاهلی را هم دارد.

وی در مورد اینکه برانکو ، امید عالیشاه را از فهرست تیمش قبل از این بازی به خاطر یک مصاحبه کنار گذاشت، گفت: عالیشاه بازیکن خوب و قابل احترامی است اما او باید بداند که مربی برای ترکیب تیم تصمیم می‌گیرد و بازیکن نباید بخاطر اینکه بازی نکرده مصاحبه کند. عالیشاه حتما به یاد دارد که دوستان قبلی‌ او هم با مصاحبه کردن به جایی نرسیدن و فقط ذهن هواداران و تماشاگران را نسبت به خود مکدر کردند. این بازیکن خوب برای اینکه به حقش برسد باید بیشتر تلاش کند تا سرمربی را مجاب کند تا از او استفاده کند.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد اینکه این تیم می‌تواند از گروهش در این فصل صعود کند یا نه گفت: پرسپولیس فصل را در لیگ قهرمانان خوب شروع نکرد ولی اگر بتواند الاهلی را شکست بدهد به آسیا برمی‌گردد و توانایی صعود هم خواهد داشت.