به گزارش پارس نیوز، 

دو ماه پیش بود که ژاوی هرناندز به دلیل کشیدگی شدید عضله ران حضور در ترکیب و بازی های رسمی السد را از دست داد. غیبت در سه بازی لیگ ستارگان، QSL CUP همین طور بازی های امیرکاپ قطر باعث شد تا حضور ستاره اسپانیایی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا نیز در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.


در شرایطی که السد بدون ژاوی فصل جدید لیگ قهرمانان را با شکست 2-0 مقابل الاهلی استارت زد تلاش ها برای بازگرداندن مهندس به میانه میدان السد اوج گرفت به خصوص که صدرنشین لیگ ستارگان باید به مصاف پرسپولیس ایران می رفت. بازیساز اول زعیم به هر شکلی بود به بازی فرداشب رسید تا به همین بهانه روزنامه استادالدوحه به بررسی آمار السد با ژاوی در سه فصل گذشته لیگ قهرمانان بپردازد.


در آماری که روزنامه مطرح دوحه منتشر کرد السد با ژاوی در 13 بازی آسیایی به میدان رفته است که از این تعداد 11 بازی کامل و دو بازی تعویض شد. 6 برد، 5 تساوی و تنها دو شکست ماحصل کار تیم با کاپیتان سرشناس ماتادور بود که شکست ها مقابل استقلال در پلی آف دو فصل قبل و پرسپولیس در بازی برگشت نیمه نهایی فصل 2018 رقم خورد.


یک گل، 5 پاس گل، یک اخطار و ... از دیگر آمارهای درخشان ژاوی با السد در لیگ قهرمانان بود که به اذعان استاد الدوحه باعث شد تا تیم قطری در حضور کاپیتان اسپانیایی خود به تیمی ترسناک تبدیل شود. ژاوی که خاطره خوشی از رویارویی با تیم های ایرانی به خصوص سرخابی ها ندارد فرداشب در یکی از آخرین بازی هایی که ممکن است مقابل نماینده های ایران داشته باشد، قطعا به  دنبال خاطره ای خوش خواهد بود.