به گزارش پارس نیوز، 

شاید برای هوادارانِ نه چندان جدی ذوب‌آهن در اصفهان همین که شاگردان علیرضا منصوریان توانستند خودشان را از منطقه خطر نجات دهند یک اتفاق بزرگ و خوشحال‌ کننده باشد اما هواداران دو آتشه و پیگیر ذوب‌آهن که در سرما و باران تیمشان را تنها نگذاشته‌اند امیدوارند تا نماینده فوتبال اصفهان با تمام ظرفیت به سمت پله ششم جدول لیگ حرکت کند.

هشت بازی بدون باخت در لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا شخصیت دوباره‌ای به تیم علیرضا منصوریان داده و اگر اشتباهات پرتعداد داوری در این چند هفته نبود شاید امروز ذوب‌آهن حتی برای قرار گرفتن بر روی پله چهارم جدول لیگ هم شانس داشت. با این حال تساوی خانگی در مقابل سپیدرود اگر تبدیل به بردی سه امتیازی هم شده بود امروز ذوب‌آهن به عنوان جدی‌ترین رقیب فولاد خوزستان خودش را آماده حضور بر روی پله ششم جدول لیگ کرده بود که بدون شک رسیدن به آن کمتر از یک قهرمانی برای ذوب‌آهن هم نیست.

رتبه ششمی جدول لیگ آن هم برای تیمی که تا دو ماه قبل از احتمال‌های سقوط به لیگ دسته اول بود یک جهش بسیار بزرگ برای مجموعه ذوب‌آهن و فوتبال اصفهان به شمار می‌آید. از طرف دیگر ذوب‌آهن بعد از گذر از مرحله پلی‌آف و رسیدن به مرحله گروهی در لیگ قهرمانان آسیا هم شرایط بسیار خوبی دارد و اگر بتواند از گروه به مرحله حذفی صعود کند یک شاهکار بزرگ در رقابت‌های آسیایی رقم زده است.

بازی با پیکان در تهران، پرسپولیس در اصفهان، تراکتورسازی در اصفهان، پارس جنوبی در جم، فولاد در اصفهان و نفت مسجد سلیمان در خوزستان شش بازی باقی‌مانده ذوب‌آهن در این هفته‌های پایانی لیگ است که البته باید به این لیست رقابت معوقه ذوب‌آهن وسایپا را هم اضافه کنیم که یک دوئل شش امتیازی برای کسب رتبه ششم جدول لیگ خواهد بود.

ذوب‌آهن بعد از جدایی امید نمازی که حاشیه‌های فراوانی هم به دنبال داشت این ظرفیت را دارد تا بتواند با کسب رتبه‌ای خوب و قابل قبول این فصل از مسابقات لیگ را به پایان برساند و خاطره تلخ ناکامی با امید نمازی را به دست فراموشی بسپارد. ششمی ذوب‌آهن در لیگ امسال برای تیمی که در فصل گذشته نایب قهرمان لیگ شده هرچند که سقوطی چهار پله‌ای همراه دارد ولی با این حال با توجه به شرایط ذوب‌آهن در نیم فصل نخست می‌تواند یک رتبه بسیار خوب برای نماینده فوتبال اصفهان باشد.