به گزارش پارس نیوز، 

مهدی تاج روز گذشته موفق شد عنوان نایب رئیسی منطقه آسیای مرکزی کنفدراسیون فوتبال آسیا را بدست بیاورد.

رحیم زارع، نماینده مردم آباده و رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی در این باره به خبرنگار برنا گفت: کسب کرسی های بین المللی در هر ورزشی به سود کشور است و بدست آوردن این پست همین گونه است، اما باید به بهترین نحو از این کرسی در جهت احقاق حقوق فوتبال ایران استفاده شود و این ماموریت مهم بر عهده آقای تاج است.

زارع در ادامه عنوان کرد: در سال های گذشته ما به عنوان یکی از قدرت های سنتی آسیا نتوانستیم در تصمیم گیری های کلان کنفدراسیون قاره تاثیرگذار باشیم و در برخی مواقع حق و حقوق نمایندگان باشگاهی ما پایمال شد و فدراسیون فوتبال باید با کسب این پست اجازه چنین کارهایی را ندهد. ما در حال حاضر 3 نماینده در لیگ قهرمانان آسیا داریم و بنده به درخشش آنها بسیار امیدوارم و فدراسیون فوتبال موظف است از حق و حقوق نمایندگان مان به بهترین شکل دفاع کند.

وی افزود: فوتبال ایران در ابتدای سال 98 موفق شد به دور بعدی رقابت های انتخابی المپیک صعود کند و بی شک مرحله نهایی این رقابت ها که دی ماه در تایلند برگزار می شود ارزش بسیار زیادی دارد و از حالا باید فدراسیون برنامه ریزی مناسبی برای آن رقابت ها داشته باشد تا با تلاش کادر فنی و ملی پوشان ما پس از 4 دهه به المپیک صعود کنیم.

رئیس کمیته فوتبال مجلس درباره وضعیت لیگ برتر عنوان کرد: لیگ برتر امسال شرایط خوبی دارد و چند تیم کاندیدا قهرمانی هستند که محصول این لیگ می تواند آورده خوبی برای تیم ملی کشورمان داشته باشد. امیدوارم هرچه زودتر با مشخص شدن سرمربی جدید تیم ملی، این تیم نیز بتواند برای آینده خود برنامه ریزی های مشخصی داشته باشد و بتواند در آینده نتایج درخشانی را کسب کند.