به گزارش پارس نیوز، 

برنامه تلویزیونی «عصر جدید» امشب هم روی آنتن شبکه سه سیما رفت و لحظات جذابی را برای مخاطبان رقم زد.

این برنامه با اجرای احسان علیخانی، با هدف استعدادیابی جوانان در عرصه‌های مختلف هنری، سرگرمی و ورزشی ساخته می‌شود. رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، بشیر حسینی و امین حیایی چهار داوری هستند که با رأی خود به شرکت کنندگان، زمینه حضور آن‌ها در مرحله فینال این رقابت‌ها را فراهم می‌کنند.

اجرای اول، اجرای گروهی هنر‌های رزمی توأم با آکروبات بود که توسط جوانان و نوجوانانی از شهرستان میانه تبریز به نمایش درآمد. این اجرا خالی از نقص هم نبود؛ گروه خطا‌های بسیاری داشت، اما آنچه قابل توجه بود اجرای حرکات متنوع و جذاب بود. همین امر باعث شد که سه داور عصر جدید با رأی مثبت خود، این گروه را به فینال رقابت‌های امشب عصر جدید هدایت کنند. نکته جالب این اجرا این بود که گروه اجرا کننده این حرکات رزمی و نمایشی تنها ۲۴ ساعت فرصت برای تمرین با یکدیگر داشتند!

اما شرکت کننده دوم، جوان جویای نامی بود که برای محک زدن استعداد خوانندگی خود به صحنه عصر جدید آمد. او با رای منفی هر چهار داور عصر جدید مواجه شد. در پایان علیخانی هم با کنایه‌ای جذاب بدرقه اش کرد و البته کمی هم از ناراحتی اش کاست.

شرکت کننده سوم، جوانی بود که استندآپ کمدی اجرا کرد، اما به نیمه نرسیده، رای منفی داوران را گرفت. او با چهار چراغ قرمز از راهیابی به مرحله نهایی عصر جدید باز ماند.

فیلم هندی روی صحنه عصر جدید

اجرای چهارم به گروه اکشن باز‌های یزد تعلق داشت که در نهایت دو رای مثبت و دو رای منفی از داوران گرفتند و بعد با رای مثبت تماشاگران به فینال رقابت امشب عصر جدید رفتند.

شرکت کننده پنجم به اجرای مدرن و سنتی آواز پرداخت. او در ابتدا یک آواز سنتی خواند و سپس با ترکیب آن با بیت باکس همان آواز را به کمک تار‌های صوتی اش نواخت.

نابازیگری که نونهالی را هیجان زده کرد.

اما شرکت کننده ششم برنامه امشب عصر جدید، همه را شگفت زده کرد. خانم رادمنش نابازیگری بود که با اجرای بی نقص خود گریه همه را در آورد و در نهایت رویا نونهالی هیجان زده او را در آغوش کشید. داوران به او رای مثبت دادند.

شرکت کننده هفتم هم با مهارت خوانندگی پا به استودیو عصر جدید گذاشت. او به سبک رضا یزدانی شعری را از او خواند و با تعریف ویژه آریا عظیمی نژاد روبرو شد! و البته از این تعریف خیلی ذوق کرد.

 

در پایان اجرا‌های امشب، داوران عصر جدید به خانم رادمنش که با اجرای بی نقص نمایشش همه را به وجد آورد، مجوز حضور در مرحله فینال عصر جدید را دادند.