به گزارش پارس نیوز، 

مریم صامت، بازیکن تنیس روی میز بانوان تیم نامی‌نو، درباره وضعیت کلی لیگ بانوان در فصل جاری رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: امسال هشت تیم در لیگ حضور دارند. همه تیم‌ها تقریبا از نظر فنی در یک سطح قرار دارند بنابراین شرایط برای همه یکسان است. به نظر می‌رسد امسال لیگ پویاتری داشته باشیم.

وی ادامه داد: تیم نامی‌نو نیز یکی از تیم‌های خوب امسال محسوب می‌شود. خوشبختانه دور اول مسابقات را پرقدرت و خوب شروع کردیم و برابر رقبا چه من و چه ندا شهسواری برنده بودیم. برای بازی‌های بعدی قطعا با انگیزه بیشتر و بهتری به مصاف تیم‌ها خواهیم رفت.

صامت در خصوص شکایت از تیم ذوب‌آهن نیز یادآور شد: متاسفانه هنوز جوابی نگرفته‌ایم. ولی تا آخر پای شکایت‌مان هستیم و حق‌مان را خواهیم گرفت. متاسفم که با وجود گذشت سه سال برای پراخت این پول اندک تا این حد مقاومت می‌کنند و حق چند بازیکنی که به غیر از درآمدهای لیگ هیچ درآمد دیگری ندارند را نمی‌دهند.

بازیکن تیم نامی‌نو در پایان درباره شانس قهرمانی تیمش گفت: حضورمان در پلی آف قطعی است. خوشبختانه در لیگ شروع خوبی داشتیم و با انگیزه برای قهرمانی آماده شدیم. بدون شک برای رسیدن به هدف‌مان نیز تلاش خواهیم کرد.