به گزارش پارس نیوز، 

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: ما هفته گذشته به مراتب منظم‌تر و بهتر تمرین کردیم و حتی می‌توانم بگویم شرایط روحی تیمم خیلی بهتر از هفته‌های اخیر است. خوشبختانه ما مصدوم نداریم. البته بعضی از بازیکنان آسیب‌دیده هنوز ناآماده نیستند و یک بازیکن‌مان هم محروم است.

یکی از خبرنگاران با مطرح کردن این موضوع که سرمربی نساجی پیش از این از مشکلات نساجی مبنی بر نداشتن زمین تمرین یاد کرده و گفته است که زمین تمرین کارگران را به زیر کشت ببرند و بعد از آن تیم را برای تمرین به ورزشگاه یادشده برده است و اینکه بازیکنان نساجی ۵۰ تا ۶۰ درصد قراردادشان را گرفته‌اند، از سرمربی سرخپوشان قائمشهری خواهان توضیح در این موارد شد که او گفت: اصلاً این‌طور نیست که من گفته باشم زمین تمرین را به زیر کشت ببرند و بعد تیم را برای تمرین به آنجا ببرم! مگر من عقلم کم است؟! من بگویم زمین تمرین را به زیر کشت ببرند و بعد از آن تیم را برای تمرین به آنجا ببرم؟! کدام مربی چنین کاری می‌کند؟ من با آقای سیف‌الله‌پور هم که صحبت کردم، ایشان گفت من پنج روز وقت نیاز دارم و قبل از بازی با استقلال بود. ما روز شنبه با استقلال بازی داشتیم و گفتیم روز قبل از آن تمرین نمی‌کنیم و ایشان از پنج روز قبل از بازی با استقلال زمین تمرین را زیر کشت بردند. ما هم گفتیم بعد از بازی با استقلال زمین را می‌خواهیم. ما با ایشان برای پنج روز هماهنگ کرده بودیم. ما بعد از عید هم برای تمرین آمدیم که زمین آماده نبود و به زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی رفتیم که آنجا هم یک تیم دیگر تمرین می‌کرد.

«در کانال رسمی باشگاه محل تمرین تیم اعلام شده بود، شما چرا برای تمرین به کارگران رفته بودید؟»، جلالی در پاسخ به طرح این پرسش گفت: ما از قبل برای این موضوع هماهنگ کرده بودیم. کانال باشگاه در اختیار من نیست. من با این کانال مصاحبه کردم، ولی منتشر نشد.

جلالی ادامه داد: یکسری چیز‌هایی هست، اما مشکلات را ریز نمی‌کنیم. اگر این کار را انجام دهیم اساس کار به هم می‌ریزد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره اختلافات دو مالک این باشگاه هم گفت: روزی که من به باشگاه رفتم آقای صنیعی‌فر نبود و در امارات حضور داشت. در آن زمان آقایان امیری و کاظمی در باشگاه حضور داشتند. آن‌ها به من گفتند که ما هیچ کاره‌ایم که من بعد از آن می‌خواستم بروم، اما گفتند که ما به همه جا حضور شما را گفته‌ایم و تمرین قرار است آغاز شود. درباره قرارداد من هم قرار بود ۵۰۰ میلیون باشد. آقای صنیعی‌فر گفت که ما قرارداد شما را ۳۳۰ میلیون تومان می‌نویسیم و من اختلاف آن را پرداخت می‌کنم. من هم قبول کردم. پرداخت آن اختلاف هم حدود ۱.۵ ماه طول کشید، چون قرار بود همان روز پرداخت شود. من می‌توانم واقعیت‌ها را بگویم، اما همان روز اول هم گفتم اینجا تیم پرمشکلی است و به بچه‌ها گفتم اگر این مشکلات به تیم برود کار سخت می‌شود.

«تیم نساجی با هدایت شما تنها یک برد کسب کرده است. مگر قرار است تیم‌تان قهرمان شود که همیشه از مشکلات نساجی صحبت می‌کنید؟»، جلالی در پاسخ به این پرسش هم تصریح کرد: ببینید من کارم مربیگری است یا اینکه هر روز باید با بازیکنان صحبت کنم؟! بعد از بازی با استقلال بازیکن به من می‌گفت که چرا از حق ما دفاع نمی‌کنید. تا قبل از بازی با استقلال من صحبتی نکردم. شما می‌گویید که بازیکنان ما ۵۰-۶۰ درصد از مبلغ قراردادش را گرفته است که درست نیست. الان ما بازیکنی داریم که ۱۰ درصد گرفته است! بازیکن داریم ۱۰ درصد گرفته و بازیکن دیگری هم ۳۰ درصد. الان بازیکن ما می‌گوید که شب عید قرار بوده است به ما پول بدهد، اما وعده‌ها عملی نشده است. ما باید خودمان را جای آن‌ها بگذاریم.

جلالی درباره این موضوع که باشگاه گفته است جز یکی از بازیکنان، دیگر نفرات ۵۰ تا ۶۰ درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته‌اند، گفت: وقتی من از طرف باشگاه باشم می‌گویم که همه چیز عالی است. شما حرف بازیکن را بشنوید، وقتی در قرارداد بازیکن چیزی عنوان شده آن بازیکن حسش این است که حق من است.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره این موضوع که صحبت‌های او از مشکلات نساجی باعث می‌شود که به مشکلات این تیم دامن زده شود، عنوان کرد: من الان نزدیک سه ماه است که در نساجی هستم. این مشکلات حدود ۱۵ روز است که وجود دارد. ما در دو ماه و نیم گذشته چهار جلسه داشتیم. من می‌گفتم نمی‌توانم با بازیکنی که از خوابگاه بیرونش کرده‌اند، تمرین کنم. آنالیز تیم طلبکار است و فیلم بازی‌ها را در اختیار ما نمی‌گذارد. خشکشویی طلبکار است و لباس تیم را نمی‌دهد. مشکلات زیاد است، نگذارید من همه چیز را بگویم. اگر بخواهم بگویم، هزار مشکل هست. این مشکلات در استقلال خوزستان و سپیدرود هست، ولی در تیمی که می‌خواهد یک تیم آرام باشد، نباید چنین شرایطی دیده شود. وقتی بخواهیم در لیگ هم بمانیم باید یک سازمان بهتری داشته باشیم. من یک مربی هستم. الان شش یا هفت بازی دیگر هستم، شاید بعد از آن در خانه باشم. با این گردش کاری که اینجا وجود دارد و باتجربه‌ای که من دارم می‌گویم این تیم آینده‌اش خطرناک است. با این کاری که شما می‌کنید آینده این تیم خطرناک است.

وی درباره استعفایش که به اشتباه منتشر شد و بعد از آن پاسخ خبرنگاران را نداد، گفت: بله، درست است. آن موقع من تلفنم خاموش بود، چون خیلی عصبانی بودم و سر تمرین هم نرفتم. بچه‌ها به من گفتند با این وضعیت، شرایط ما چگونه است. من هم به آن‌ها گفتم وضعیت به این شکل است، هر کس می‌خواهد برود و هر کس هم می‌خواهد، بماند. بازیکنان هم ماندند، ولی من عملاً سر تمرین می‌دیدم که تیم مرده است. من در تمرین حضور پیدا نکردم و با آقایان حدادیان و صنیعی‌فر و استاندار صحبت کردم. استاندار گفت من درگیر سیل بودم و ما هم گفتیم چشم. این صحبت‌ها از طرف کسانی است که تیم را دوست ندارند و می‌خواهند تیم به حاشیه برود. من سعی می‌کنم فضا را آرام کنم. یکسری شایعات را مطرح می‌کنند، ولی ما می‌گوییم این‌طور نیست.

جلالی در پایان درباره بازی فردای نساجی مقابل سپاهان گفت: قطعا جزو بازی‌های سنگین ما در این فصل است. سپاهان از تیم‌های مدعی قهرمانی است. از نظر تمرینی و ذهنیت بازی تیم ما الان شرایط خوبی دارد. امیدوارم که فردا بتوانیم با یک بازی خیلی خوب هم بچه‌ها یک روحیه بهتری به دست بیاورند و هم هواداران‌مان. این فضایی که من اینجا می‌بینم، بسیار مسموم هست، ولی فضای سکو‌های ورزشگاه خیلی دل من را گرم می‌کند. من دلگرم به سکو‌ها هستم و ان‌شاءالله با تمام وجودمان بتوانیم این مردم را خوشحال کنیم.