به گزارش پارس نیوز، 

تعقیب و گریز علی علیپور و دو مهاجم خارجی لیگ ادامه دارد. کی‌روش استنلی و آنتونی استوکس که جزو باکیفیت ترین مهاجمان فوتبال ایران هستند، در این فصل حسابی برای علیپور مشکل ساز بوده و اجازه نداده اند او همچون فصل گذشته به راحتی کفش طلای لیگ را تصاحب کند. علیپور در این فصل ۱۱ گل زده و کنار استوکس با اختلاف یک گل کمتر از استنلی سوارز قرار دارد.

 

اما این در حالی است که کی‌روش برای بازی هفته جاری سپاهان محروم است. دیگر رقیب علیپور یعنی استوکس هم به خاطر غیبت در تمرینات از شرایط آرمانی دور است و در بازی قبلی نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. در چنین شرایطی فرصت بسیار خوبی برای علیپور مهیا شده تا به صدر جدول گلزنان صعود کند.

 

نکته جالب این است که پرسپولیس در بازی پیش‌رو به مصاف پیکان خواهد رفت؛ تیمی که در چند فصل اخیر به طعمه علی علیپور تبدیل شده و مهاجم جوان سرخ ها توانسته عملکرد خوبی برابر این تیم داشته باشد. او در لیگ شانزدهم با گلی تماشایی دروازه رحمان احمدی را باز کرد و طلسم گل نزدن خود را شکست. فصل گذشته هم در بازی برگشت علیپور دبل کرد تا سرخ ها برد ارزشمندی را به دست بیاورند.

 

آقای گل قرمزها که در دیدار رفت نیز توانست به پیکان گل بزند، حالا می‌خواهد پنجمین گل در برابر خودروسازان را به ثمر برساند؛ گلی که او را به صدر جدول گلزنان باز می‌گرداند و البته بردی ارزشمند را برای پرسپولیسی ها به ارمغان می‌آورد.