به گزارش پارس نیوز، 

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران، دو تیم ذوب آهن و سپیدرود به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هفته بیست و چهارم لیگ برتر ایران 

ذوب آهن اصفهان-سپیدرود رشت

اصفهان-ورزشگاه فولاد شهر

پنجشنبه 15 فروردین 1398 ساعت 18:45

داوران: موعود بنیادی‌ فرد - مهدی الوندی - امیررضا آشور ماهانی - رضا قیم

ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

پیش بازی

دو تیم ذوب آهن اصفهان و سپیدرود رشت در حالی از هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم می روند که شرایط متفاوتی را در جدول رده بندی لیگ هجدهم تجربه می کنند.

ابتدا به میزبان و تیم سبزپوش دیدار فردا، ذوب آهن اصفهان می پردازیم. ذوب آهن پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا در لیگ برتر هم نتایج خوبی گرفته و اکنون با سه برد متوالی (از هفته 21 تا 23) توانسته خود را به رده یازدهم جدول برساند آن هم در حالی که یک بازی کمتر از سایر حریفان دارد. شاگردان علیرضا منصوریان از 22 بازی خود در لیگ برتر توانسته اند 25 امتیاز کسب کنند و برد در دیدار خانگی برابر سپیدرود بحران زده می تواند رتبه آن ها را را چند پله ای در جدول رده بندی لیگ، ارتقا بخشد. سبزپوشان اصفهانی با علی منصور می توانند به چهارمین برد متوالی خود در لیگ دست یابند.

در سوی دیگر میدان تیم سپیدرود رشت قرار دارد. سپیدرود که برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند، یازده هفته است که بردی نداشته و همچنان روی نوار ناکامی گام بر می دارد. شاگردان دست نشان اگر می خواهند خودشان را از قعر جدول کنده و رهایی پیدا کنند، چاره ای جز برد آن هم مقابل ذوب آهنی که این روزها با علیرضا منصوریان در اوج بسر می برد، ندارند. قرمزهای شهر رشت، با 14 امتیاز از 23 بازی در جایگاه پانزدهم لیگ هجدهم قرار گرفته اند و شانس آن ها برای بقا در لیگ برتر، بسیار اندک است.

بازی های گذشته دو تیم

محرومان دو تیم

ذوب آهن اصفهان: محمد نژاد مهدی و هادی محمدی

سپیدرود رشت: محمدسلیمان علیزاده کالج

نشست خبری مربیان

نادر دست نشان: آرامش ذوب‌ آهن کار ما را سخت خواهد کرد؛ قول ماندن سپیدرود در لیگ برتر را نمی‌دهم

علیرضا منصوریان: از لحاظ بنزین سبز پر هستیم و جوانان در زمین حرف کامل را می‌زنند؛ سپیدرود سخت می‌بازد