به گزارش پارس نیوز، 

ذوب آهن اصفهان به عنوان یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 امروز به وقت ایران به مصاف النصر عربستان می‌رود.

این دیدار با توجه به مسائلی که میان فوتبال ایران و عربستان وجود دارد در ورزشگاه بی‌طرف و با میزبانی النصر برگزار می‌شود که النصری‌ها به این منظور ورزشگاه آل مکتوب دوبی را معرفی کرده‌اند و بازی در این محل برگزار خواهد شد.

n83207297-72841867

شاگردان منصوریان که از گردنه سخت پلی آف عبور کرده و راهی مرحله گروهی شدند، در نخستین دیدار خود در خانه مقابل الزورا عراق به تساوی بدون گل دست یافتند.

ذوب آهن در لیگ برتر شرایط خوبی پیدا کرده و توانست با برتری مقابل پدیده با روحیه خوب به مصاف حریف عربستانی برود.

از میان مصدومان ذوب آهن دو بازیکن خارجی این تیم یعنی اوساگوانا و فرناندز شرایط بازی پیدا کرده‌اند ولی مسعود ابراهیم‌زاده همچنان شرایط بازی ندارد و خلعتبری هم که درگیر مصدومیتی طولانی مدت شده است. همچنین هادی محمدی با نظر منصوریان فعلاً از حضور کنار این تیم منع شده است.

 

dnfpsryxgaes2bn

در سوی دیگر این بازی النصر عربستان است فصل گذشته در لیگ این کشور به مقام چهارم رسید و مثل ذوب آهن از مرحله پلی آف به دور گروهی رسید. عربستانی ها در پلی آف به مصاف آلمالیق ازبکستان رفتند و این تیم را با نتیجه 4 بر 0 شکست دادند و موفق شدند به مرحله گروهی برسند.

النصری‌ها در فصل جاری در لیگ عربستان وضعیت خوبی دارند و تا اینجای کار در رده دوم جدول قرار گرفته‌اند. آن ها در 23 بازی 16 پیروزی، 4 تساوی و 3 شکست داشته اند. آن ها همچنین 45 گل زده و 21 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند و با 52 امتیاز تنها پایین تر از الهلال صدرنشین هستند.

النصر در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه 1 بر 0 از الوصل امارات شکست خورد و به همین دلیل در اولین بازی میزبانی خود به دنبال 3 امتیاز است.

 

جدول گروه A در پایان هفته نخست:

Screenshot_2019-03-11 جدول لیگ قهرمانان آسیا (2019) - گروه A