به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپیدرود در ابتدا بیان کرد: بابت درگذشت بزرگمرد هنر ایران جمشید مشایخی تسلیت می‌گویم. همچنین بابت درگذشت هموطنان در سیل استان‌های فارس و گلستان عرض تسلیت دارم. درود بر مردم ما که پشت هموطنان‌مان را خالی نکردند. عید مبعث را نیز تبریک می‌گویم.

وی درباره بازی فردا اظهار داشت:سپیدرود تیمی است که سخت می‌بازد و شرایط بازنده را قبول ندارد. در خانه خودشان که خوب بازی می‌کنند و مقابل پرسپولیس و سایپا و استقلال خوزستان خوب نتیجه گرفتند. سپیدرود نمونه یک تیم کامل شمالی است. ما هم وضعیت بدنی‌مان خوب است و از ترکیب ۱۱ نفره جدا شدیم و به ترکیب ۲۰ نفره رسیدیم. توانایی این را داریم که جوانان‌مان هر کدام که بازی می‌کنند کیفیت بازی‌مان را به طور کامل حفظ می‌کنند.

وی ادامه داد: به بازیکنانم گفتم که کیفیت بازی‌ها در صدر جدول با پایین جدول تفاوتی ندارد؛ بنابراین برای بازی‌های بزرگ آمادگی کامل داریم، اما اگر احساس این را داشته باشند که سپیدرود پاییین جدول هست سخت در اشتباه خواهند بود. با احترام به تیم سپیدرود نگاه می‌کنیم و به داخل زمین می‌رویم و امیدوارم با نکات تاکتیکی که به بازیکنان گوشزد کردیم بتوانیم ۳ امتیاز را در داخل خانه نگه داریم.

منصوریان درباره شناخت آنالیزور‌های تیمش از بازیکنان و تاکتیک سپیدرود رشت گفت: وقتی گروه آنالیزمان شروع به فعالیت می‌کند کل لیست تیم حریف را چک می‌کند و نحوه بازی و درنهایت جایگاه بازیکنان را نیز با یکدیگر بررسی می‌کنیم. جوانان خوبشان را می‌شناسیم، اسم نمی‌برم، اما آن‌ها بازیکنان فوق‌العاده خوبی دارند. شاید تغییرات مربی و مدیریت آن‌ها را از فرم خوب‌شان جدا کرده باشد، ولی اصلا شکل بازنده را ندارند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه درمورد شرایط تیم ذوب آهن خاطر نشان کرد: کیفیت خط دفاع‌مان یکنواخت است و ما در خیلی از بازی‌ها با وحید محمدزاده شروع کردیم و در بعضی از بازی‌هایمان با نژادمهدی و هادی محمدی بازی کردیم، نیما طاهری را هم داریم که در آینده یکی از ستون‌های فوتبال کشور خواهد شد، اگر لازم باشد از تجربه حمید بوحمدان هم می‌توانیم استفاده کنیم. شرایطی را به وجود آوردیم که در هر پست ۲ بازیکن آماده داشته باشیم و دغدغه نداشته باشیم که مثل بعضی از دوستان از ۱۱ بازیکن فیکس استفاده کنیم. دستمان پر است و جوانان فوق‌العاده‌ای داریم و به ما اجازه می‌دهند که اگر بازیکنی از جمع ما جدا شد هیچ  دغدغه‌ای نداشته باشیم.

منصوریان درباره مصدومان تیمش گفت: مصدوم نداریم و علیرضا منظمی هم که یکی از بازیکنان جوان‌مان هست، دو هفته دیگر خوب می‌شود. خلعتبری و زهیوی هر دو عمل‌شان را انجام دادند. زهیوی روی تردمیل می‌تواند بدود. خلعتبری هم با شرایط روحی و روانی که دارد خیلی زود برمی‌گردد. من اصلا به سن خلعتبری نگاه نمی‌کنم. من همیشه احساس می‌کنم که ۲۲ سال سن دارد و به همین خاطر می‌خواستم که در تیمم باشد.

منصوریان در پایان گفت: یک تشکر باید از مجموع آکادمی باشگاه داشته باشم. ۵-۶ بازیکن از تیم‌های پایه آوردیم که اکثرشان حدود ۱۶-۱۷ سال سن دارند و فوق‌العاده هستند. به آقای سعید آذری تبریک می‌گویم بابت تشکیل این آکادمی خوب، اگر طراحی این آکادمی طوری باشد که فضای آن را گسترش دهیم،   فکر می‌کنم در ۳-۴ سال آینده باشگاه ذوب‌آهن با هر سرمربی احتیاج به خرید بازیکنی نداشته باشد و جا دار از جمشید رشیدی و علی دهقان که وقت می‌گذارند نیز تشکر کنم. این عزیزان خیلی زحمت می‌کشند و این سیستم را من فقط درباره سپاهان و فولاد خوزستان فقط شنیده بودم.