به گزارش پارس نیوز، 

بزرگ‌ترین نقطه ضعف شفر کار دست استقلال داد و این تیم پرطرفدار در تقابل با یکی دیگر  از تیم‌های بالای جدولی  نتیجه را واگذار کرد و حالا کمتر کسی امید به قهرمانی این تیم در دارد.

بزرگ‌ترین مشکل تاکتیکی استقلال که در دربی نیز به خوبی مشهود بود، ضعف مهاجمان این تیم در امر موقعیت سازی و گلزنی بود. بهتر است بگویم که تیم شفر یک بازیکن از جنس رضا عنایتی و حتی آرش برهانی کم دارد و حتی خرید منشا نیز نتوانسته این اخلاء را پر کند.

حالا هواداران استقلال امیدوار هستند که مدیرانشان در پایان فصل راه حل مناسبی برای مهاجم نوک پیدا کنند. بهترین گزینه از دید هواداران برای قرارگرفتن در خط حمله، کاوه رضایی می‌باشد. رضایی در طول دوران حضورش با پیراهن آبی نمایش درخشانی داشت و در اکثر گل‌های این تیم تاثیر مستقیم داشت.

رضایی در حال حاضر در کلوب بروژ بلژیک شرایط چندان خوبی را پشت‌سر نمی‌گذارد و در اکثر بازی‌های تیمش را از روی نیمکت تمشا می‌کند. این ستاره که در بیشتر اردوهای تیم ملی نیز حضور دارد. هر چند که دل‌کندن از فوتبال اروپا کار بسیار دشواری به حساب می‌آید اما هواداران استقلال امیدوار هستند که عشق به استقلال کاوه را مجبور به گرفتن چنین تصمیمی بکند.