به گزارش پارس نیوز، 

پائولو سرجیو بعد از شکست دو بر یک تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: بازی بسیار سختی داشتیم. ذوب آهن تیم قدرتمندی است. اخراج بازیکن‌مان، کار را سخت‌تر هم کرد. به خاطر این موضوع تلاش بیشتری کردیم. با یک اشتباه کوچک گل دوم را دریافت کردیم. مدت زمان زیادی با ۱۰ نفر بازی کردیم و نتوانستیم به هدف‌مان برسیم. بازیکنان ما خیلی زیاد تلاش کردند و ذوب آهن خوش شانس بود که گل دوم را زد.

وی افزود: بعد از دریافت گل دوم، ذوب آهن موقعیت دیگری نداشت و بازی پایاپای دنبال شد و ما موقعیتی به این تیم ندادیم. یک ساعت بازی با ۱۰ نفر کار را برای ما سخت‌تر کرد.

سرمربی صنعت نفت آبادان در واکنش به این سوال که چرا با وجود اخراج بازیکن تیمش، تعویض‌هایش را دیر انجام داد گفت: اگر بازیکنی خسته بود، تعویض می‌کردم.

در ادامه نشست خبری خبرنگاران و اهالی رسانه به انتقاد از تدابیر فنی این مربی پرداختند که سرجیو درباره این موضوع خاطرنشان کرد: من هر کسی را بگذارم، این سوالات مطرح می‌شود. این قبیل صحبت‌ها بعد از بازی زیاد است و خیلی راحت مطرح می‌شود. ما در ۱۵ دقیقه آخر که گل دوم را دریافت کردیم ولی اگر این اتفاق رخ نمی‌داد کسی نمی‌گفت چرا تعویض نکردم.

کشمکش سرمربی صنعت نفت و خبرنگاران ادامه داشت و منجر به ایجاد صدای زیادی در نشست خبری شد که سرجیو تاکید کرد: با این طرز از صحبت کردن، تیم شما در لیگ برتر نمی‌ماند. با این وجود من تا روز آخر به کسی بی‌احترامی نمی‌کنم. من تا به حال به شما احترام گذاشتم. شما هم به من احترام بگذارید. از چیزی هم شکایت نکردم.

در پایان سرجیو در واکنش به عصبانیت هواداران با بیان جمله رکیکی و بی‌احترامی به حاضران در نشست خبری، سالن را ترک کرد.