به گزارش پارس نیوز، 

ناصر محمدخانی درمورد پیروزی پرسپولیس در دربی روز گذشته گفت: بازی خوبی بود و پرسپولیس توانست برنده شود. هر دو تیم عملکرد خوبی داشتند و پرسپولیس از موقعیت خود بهتر استفاده کرد. مساوی به درد هیچکدام از دو تیم نمی‌خورد. درنهایت پرسپولیس توانست فاصله‌اش را بیشتر کند و شرایطش را در جدول بهبود ببخشد. اگر پرسپولیس نتیجه نمی‌گرفت کارش سخت می‌شد. خیلی دوست داشتم شوتی که احمدنوراللهی هم زد به گل تبدیل شود چرا که ضربه بسیار زیبایی بود اما سید مهدی رحمتی به خوبی واکنش نشان داد و این توپ را گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس در ارتباط با درگیری‌های زیادی که در بازی بوجود آمد تصریح کرد: متاسفانه اعتراض کردن در فوتبال ایران مد شده و تا داور خطا می‌گیرد همه اعتراض می‌کنند. هم تیم بدهکار و هم تیم طلبکار اعتراض می‌کنند و هر دو طرف روی سر داور می‌ریزند داور که تصمیمش را تغییر نمی‌دهد و من نمی‌دانم دلیل این اعتراض‌ها چیست.

محمدخانی در رابطه با اینکه کیفیت بازی در نیمه دوم افت کرد، گفت: به نظر من خیلی افت محسوسی اتفاق نیفتاد بازی متعادل بود و استقلال می‌خواست گل را جبران کند. پرسپولیس باید از فضای خالی پشت بازیکنان استقلال استفاده می‌کرد اما این اتفاق نیفتاد. استقلال هم در 15 دقیقه پایانی روی به ارسال‌های بلند آورد که کاملا بی‌استفاده بود چرا که خط دفاع پرسپولیس منظم و بی‌نقص بود و با مدیریت سیدجلال حسینی و حمایت بیرانوند از پشت همه توپ‌ها را دفع کردند.

او در رابطه با اینکه توجهات در این بازی به منشا بود و عملکرد او را چطور دید تصریح کرد: منشا انگیزه زیادی داشت چرا که در نیم فصل اول عضو پرسپولیس بود. او خیلی دوست داشت گلزنی کند اما این اتفاق نیفتاد. دفاع پرسپولیس روز کم اشتباهی را پشت سر گذاشت.