به گزارش پارس نیوز، 

پس از چند روز جنجالی و پرحاشیه برای مسی، فوق ستاره آرژانتینی درخشش با پیراهن بارسا را از سر گرفت. او که به دلیل نمایش متوسط در بازی آرژانتین و ونزوئلا مورد انتقاد رسانه های کشورش قرار گرفته بود، امشب بار دیگر درخشید و بارسا را فاتح دربی کاتالونیا کرد.

مسی با حضور در بازی برابر اسپانیول، توانست از رکورد اینیستا عبور کرده و با 675 بازی برای بارسا، پشت سر ژاوی هرناندزی قرار بگیرد که در 18 فصل حضورش در این باشگاه 767 بازی انجام داد. رکوردی که دو فصل دیگر رسما از آن مسی خواهد شد.

 

مسی که اردوی آرژانتین را به دلیل مصدومیت ترک کرده بود، پس از چند روز استراحت، امروز بدون مشکل به میدان رفت و دقیقه 70 توانست قفل دروازه اسپانیول را با یک کاشته جالب باز کند.

در حالی که بازی گره خورده بود، مسی پشت ضربه کاشته ایستاد و توپ را با ضربه چیپ به سمت دروازه فرستاد. ویکتور سانچس، مدافع اسپانیول روی خط ایستاده بود تا مانع ورود توپ شود ولی در میان تعجب با ضربه سر آن را وارد دروازه خودی کرد اما چون ضربه مسی قطعا به گل تبدیل می شد گل هم به نام او به ثبت رسید. گلی که به سوژه خنده در رسانه ها بدل شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این پایان کار مسی نبود و او دقیقه 88 بازی حساب کار را 2-0 به سود بارسا کرد. این بار او پاس به عقب عالی مالکوم را با ضربه ای دقیق وارد دروازه کرد تا تعداد گل هایش در لالیگا را به 31 برساند. مسی حالا در جدول کفش طلا 5 گل با کیلیان امباپه فاصله دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به این ترتیب مسی حالا با ثبت 41 گل در همه رقابت های این فصل برای دهمین فصل متوالی از مرز 40 گل زده گذر کرد. او همچنین با پیروزی امشب بارسا توانست به رکورد 334 پیروزی ایکر کاسیاس، گلر اسطوره ای رئال در لالیگا برابری کند و با یک برد دیگر به تنهایی رکورددار خواهد شد.