به گزارش پارس نیوز، 

کهکشانی ها با برتری 1-4 برابر وایادولید در دیدار دیشب، بحران اخیر را کمی به دست فراموشی سپردند و بنزما با به ثمر رساندن دو گل در این دیدار نقش مهمی ایفا کرد.

 

 

بنزما گفت: "شرایط اخیر دشوار بوده اما فوتبال همینگونه است و ما باید تلاش کنیم تا در 11 بازی بعدی که در لالیگا پیش رو داریم پیروز شویم. ما باید سعی کنیم از فوتبال لذت ببریم و این مهمترین مسئله است. رئال مادرید باید همیشه برنده باشد زیرا ما می خواهیم مردم بیشتر از این کنار تیم باشند. منظور من فقط طرفداران نیست و روزنامه نگاران را نیز می گویم زیرا وقتی من در مورد مردم صحبت می کنم، منظورم همه است.

 

من نمی گویم رسانه‌ها باید از ما حمایت کنند، اما نباید فراموش کرد که ما عناوین زیادی در سالهای اخیر به دست آورده ایم و این مهم است. شرایط سخت است، زیرا هر سال رقبا دشوارتر می شوند و زمانی که ما برابر آژاکس مغلوب شدیم، انگار در این سالها فاتح هیچ جامی نشده بودیم.

 

رختکن بسیار به هم نزدیک هستند و من امیدوارم که تا پایان فصل سولاری اینجا بماند اما این مساله مربوط به باشگاه است و من نمی خواهم در مورد آن بحث کنم. چرا باید حالا سرمربی رئال عوض شود؟ 11 بازی تا پایان فصل مانده و امیدوارم سولاری برکنار نشود."