ایرج عرب، در خصوص نامه برانکو ایوانکوویچ به این باشگاه برای پرداخت مطالباتش قبل از سفر به کرواسی گفت: آقای برانکو قبل از سفر به کرواسی نامه برای دریافت مطالباتش به ما داد، اما ما برای پرداخت پول او و دستیارانش منتظر واریز پاداش حضور بازیکنان پرسپولیس در جام‌جهانی از سوی فیفا بودیم، اما به دلیل نداشتن حساب ارزی این پول از سوی فیفا به حساب ما واریز نشد.

وی ادامه داد: در همین رابطه نامه‌ای به فیفا ارسال کردیم و به آن‌ها گفتیم که ما حساب ارزی نداریم، اما از آنجایی که آقای برانکو دارای حساب ارزی است، از فیفا خواستیم تا پول پاداش ما از جام‌جهانی را به حساب سرمربی تیم ما واریز کنند تا با این کار هم پاداش‌مان را از فیفا بگیریم و هم بتوانیم بدهی خود را به آقای برانکو ودستیارانش بپردازیم.

عرب در ادامه گفتگو افزود: ما به آقای برانکو اعلام کردیم اگر فیفا تا ۲۰ روز دیگر این پول را به حساب او واریز کرد که هیچ، اما اگر این اتفاق رخ نداد ما خودمان تا ۲۰ روز دیگر مطالبات او را خواهیم پرداخت. البته باید این را بگویم که حدود دو ماه قبل بخشی از مطالبات کادر فنی را دادیم و امروز هم سعی می‌کنیم بخش دیگری از این مطالبات را بپردازیم. البته پول کادر فنی را قبل از عید آماده کرده بودیم، اما زمانی که این پول آماده شد مربیان ما راهی کرواسی شده بودند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد که تا یک ماه آینده با کادر فنی تیم بتوانیم از نظر مالی تسویه کرده باشیم تا مربیان ما بتوانند بدون دغدغه به کارشان بپردازند، اما همانطور که گفتم ما نامه‌ای به فیفا زدیم و منتظر این هستیم که آن‌ها این پول را به حساب ارزی آقای برانکو واریز کنند.