به گزارش پارس نیوز، 

گرت بیل در فصل جاری از سوی هواداران رئال مادرید با انتقادات بسیاری مواجه بوده و در فصلی که رئال قصد دارد آن را هر چه سریعتر به فراموشی بسپارد، او بارها در بازی‌های رئال در برنابئو با سوتهای اعتراضی هواداران این باشگاه روبرو شده است. این درگیری‌های هواداران و گرت بیل باعث شده گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده او در این باشگاه انجام شود، به خصوص از زمان روی کار آمدن زیدان به عنوان سرمربی جدید، چرا که بیل در دوره اول سرمربی‌گری زیدان کمتر به عنوان بازیکن فیکس به میدان فرستاده می‌شد.

 

 

اما رافائل فان درفارت، ستاره سابق رئال مادرید که سابقه همبازی بودن با گرت بیل در تاتنهام را دارد می‌گوید هم‌تیمی سابقش اگر می‌خواهد در بلندمدت در رئال موفق باشد باید شخصیت خود را تغییر داده و خودخواه‌تر شود.

 

فان‌ درفارت، ملی‌پوش سابق هلندی و ستاره سابق رئال مادرید در این باره گفت:" می‌دانم این حرف عجیب به نظر می‌رسد ولی ما در هلند می‌گوییم بعضی وقتها برای اینکه مردم به شما اقبال نشان دهند باید آدم بدی باشید".

 

 

ستاره سابق رئال در ادامه گفت:" البته گرت بیل می‌تواند خودخواه‌تر شود بدون اینکه واقعاً آدم بدی بشود. او 100 میلیون یورو می‌ارزد. آنها کلی پول برای خریدش داده‌اند و بیل باید نشان دهد که از ارزش خود برای باشگاه آگاه است. بیل در آخرین سال حضورش در تاتنهام تک‌ تک ضربات آزاد را می‌زد و همه تصمیم‌های تیم را می‌گرفت".

 

فان‌ درفارت در ادامه گفت:" کاری که گرت بیل حالا باید در رئال هم انجام بدهد همین است. او باید خودش را با تیم تحمیل کند. می‌دانم کار سختی است چون رئال بازیکنان خوب زیادی دارد ولی بیل باید بیشتر خودش را به رخ بکشد و خودخواه‌تر رفتار کند".