به گزارش پارس نیوز، 

عیسی آل کثیر در مورد سالی که گذشت، اظهار داشت: باید خدا را شکر کنم ولی راضی نبودم. آنقدر که باید بازی می‌کردم، فرصت بازی پیدا نکردم. با این حال خدا را شکر آمار گلزنی خوبی داشتم. اگر بازی می‌کردم می‌توانستم صدر جدول گلزنان باشم. خیلی‌ها همه مسابقات لیگ را بازی کردند و ۱۰ گل زدند. من در مجموع ۵ گل زدم، ولی ۴ بازی بیشتر فیکس بازی نکردم. با این حال خوشحالم با وجود همه سختی‌ها سربلند هستم.

وی ادامه داد: بهترین ارمغان سال ۹۷ برای من سلامتی است. این فرصت را دارم تا در سال ۹۸ ناکامی‌های سال ۹۷ را جبران کنم. برای همه تن سالم بهترین چیز است و برای یک فوتبالیست فراتر از از این چیز‌ها است.

این بازیکن در مورد سال ۹۷ برای فوتبال ایران گفت: از نظر من سال خوبی نبود، چرا که در آسیا ناکام بودیم و در جام جهانی فوتبال هم کارخاصی نکردیم. تیم ملی فوتبال کر‌ جنوبی هم یک آسیایی است، ولی در جام جهانی روسیه، آلمان را شکست داد. پس نمی‌توان گفت، ما در جام جهانی موفق بودیم. دیدید که تیم ملی فوتبال قطر در شرایطی که کسی انتظار نداشت قهرمان آسیا شد. به چنین شرایطی می‌توان گفت، موفقیت. پس فوتبال ایران در سال ۹۷ موفق نبود، چون هیچ دستاوردی نداشت. البته نمی‌خواهم قضاوت کنم. چون نمی‌دانم به تیم ملی فوتبال چه گذشت و چه امکاناتی به آنها دادند و چه امکاناتی ندادند. ولی اگر بخواهیم بدانیم فوتبال ما موفق بود یا نه، باید بگویم نه، موفق نبود.

آل کثیر در مورد سال ۹۸ گفت: آرزو می‌کنم سال خوبی برای همه باشد. درست است که سختی‌هایی وجود دارد، ولی به شخصه معتقدم، هر اتفاقی بستگی به خود آدم دارد. موفقیت‌های ما بازخورد تلاش‌های ما است. من هم تلاش می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سعی می‌کنم سفری به شهرم داشته باشم و سری به خانواده بزنم. خیلی‌ها منتظر هستند از من عیدی بگیرند. امیدوارم هر سال جیبم پر باشد، تا بتوانم عیدی بدهم. البته اگر نخواهم عیدی بدهم هم به زور از من می‌گیرند. از این رو جای نگرانی نیست.