به گزارش پارس نیوز، 

قرمزها امروز باید در قطر به مصاف السد بروند، ‌تیمی که فصل گذشته نیز بارها با پرسپولیس روبه‌رو شد و نتوانست مانع فینالیست شدن تیم برانکو شود اما این فصل قدرتمندتر از قبل بازگشته و پرسپولیس بی‌شک کار سختی خواهد داشت. بهانه این دیدار باعث شد تا سراغ علی پروین، اسطوره پرسپولیس و فوتبال ایران برویم. پروین در مورد این دیدار حساس گفت: «پرسپولیس نشان داده که در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این تیم کم‌کم هماهنگی لازم را میان نفرات جدید و قدیمی ایجاد کرده و به نظر می‌آید شرایطش بازی به بازی بهتر خواهد شد.»

اسطوره سرخ‌های پایتخت گفت: «این تیم با همه داشته‌هایش مقابل تیم‌های متمول آسیایی واقعا عملکرد خوبی داشته و دوره قبل شاهد بودیم که چگونه تیم‌های قوی قطری را از پیش رو برداشت. طبیعی است که السد بخواهد آن ناکامی‌ها را در خانه خودش جبران کند. قطری‌ها از پرسپولیس زخم خورده‌اند و برای جبران به میدان می‌آیند. پرسپولیس باید مراقب باشد تا در قطر غافلگیر نشود و با دست پر زمین را ترک کند. تیم برانکو از بازیکنان خوب و آماده‌ای برخوردار است و امیدوارم این آمادگی منجر به کسب نتیجه‌ای مناسب برای این تیم شده و ادامه راه آسیا برای پرسپولیس هموارتر شود.»

از پروین در مورد حمایتش از حسین هدایتی و اینکه او تنها کسی است که این روزها تلاش می‌کند تا به او کمک کرده و موضعش را در قبالش تغییر ندهد، می‌پرسیم، پروین در این رابطه می‌گوید: «به هر حال هدایتی به فوتبال کمک کرده است. نباید همه چیز را فراموش کنیم. ضمن احترام به قانون هر کمکی از دستم بر بیاید برایش انجام خواهم داد. کمک‌های او اگر در قالب قرض باشد باید باز گردد. اما ظاهرا بخشی از کمک‌های او هدیه بوده و در این مورد باید سوال شود. حضور افرادی که خواهان کمک به ورزش هستند برای فوتبال خوب است و کمک آنها با نظارت دقیق مسئولان می‌تواند به پیشرفت فوتبال ما کمک کند. ما اگر بتوانیم از هیچ کمکی برای حل مشکلش دریغ نخواهیم کرد.»