به گزارش پارس نیوز، 

مسابقات کشتی آزاد زیر 23 سال آسیا از صبح امروز (جمعه) و با برگزاری مسابقات اوزان 61 و 92 کیلوگرم در شهر اولان باتور مغولستان در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم که 7 نفر حضور دارند مسابقات در دو گروه به صورت دوره ای برگزار شد وه محمد نامجمو مطلق در گروه 2 با نتیجه  12 بر یک و ضربه فنی اورازوف از ترکمنستان را شکست داد اما در کشتی دوم با نتیجه 3 بر یک مغلوب اصیل آلتاکین از قزاقستان شد و به دیدار نیمه نهایی رفت وی در این دیدار مقابل اولوکبک ژولدوشبیکوف از قرقیزستان با نتیجه 6 بر یک شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد.

در وزن 92 کیلوگرم که 5 کشتی گیر حضور دارند و مسابقات به صورت دوره ای برگزار شد، ارشک محبی در دور نخست با نتیجه 6 بر صفر آدلت کالتایف از قزاقستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل ویکی از هند با نتیجه 5 بر صفر پیروز شد و در دور سوم نیز با نتیجه 8 بر 2 آزات گاجیف از ترکمنستان را شکست داد. محبی در صورت شکست تسوتگرل مونخباتار از مغولستان در کشتی چهارم صاحب مدال طلا خواهد شد.

بر اساس برنامه این مسابقات رقابت های اوزان 57، 67، 74 و 125 کیلوگرم روز شنبه و مسابقات اوزان 70، 79، 86 و 97 کیلوگرم روز یکشنبه (4 فروردین ماه) برگزار می شود.