به گزارش پارس نیوز، 

محمدرضا گرایی در خصوص قهرمانی خود در رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی اظهار داشت: بعد از اینکه در رقابت‌های جهانی پاریس نتوانستم در وزن ۶۷ کیلوگرم به موفقیت برسم، تصمیم گرفتم تا دیگر وزن کم نکنم و به وزنی بالاتر صعود کنم؛ به همین دلیل یک ماه بعد از رقابت‌های جهانی، تمرینات خود را از سر گرفتم و پس از حضور در اردوهای تیم ملی، با صلاحدید کادرفنی در جام تختی به میدان رفتم که خوشبتانه توانستم به مدال طلای این رقابت ها برسم.

گرایی ادامه داد: در این دوره از رقابت ها با حریفان بسیار سرسختی کشتی گرفتم که در صدر همه آنها دومنیک اتلینگر از کرواسی بود. این کشتی‌گیر که دارنده مدال برنز جوانان جهان و نقره بزرگسالان اروپا بود را به سختی و در لحظات پایانی شکست دادم. البته پس از پیروزی مقابل اتلینگر، نماینده گرجستان که مدال طلای جوانان جهان را دارد را هم مغلوب کردم. ضمن اینکه آزاد علی اف آذربایجانی و محمدرضا آقانیا هم کشتی‌گیران قابل احترامی بودند.

عضو تیم ملی کشورمان در رقابت های جهانی ۲۰۱۸ پاریس در خصوص وضعیت جسمانی و برنامه های آینده‌اش تصریح کرد: در شرایط خوبی به سر می‌برم و خوشبختانه مصدومیتی ندارم و در هر میدانی که کادرفنی صلاح بداند، حضور پیدا خواهم کرد تا توانمندی‌های خود را به اثبات برسانم.

دارنده مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در پایان خاطر‌نشان کرد: اندیمشکی‌ها میزبانی خوبی داشتند و به همین دلیل از مردم این شهر و تمام کسانی که در برگزاری این دوره از رقابت‌ها نقش داشتند، تشکر می‌کنم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.