به گزارش پارس نیوز، 

مدیرکل روابط عمومی سازمان صدا وسیما گفت: تحولاتی ویژه در برنامه نود از سال آینده صورت خواهد گرفت و این برنامه با گروهی جدید روی آنتن خواهد رفت اما در عین حال از ظرفیت‌های عادل فردوسی‌پور در برنامه‌های دیگر استفاده خواهد شد.

«محمدحسین رنجبران» درباره فیلم کوتاهی که از علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص ادامه فعالیت عادل فردوسی پور در شبکه سه سیما منتشر شده است، گفت: همان طور که ریاست سازمان اشاره کرد «آقای فردوسی پور در شبکه سه سیما خواهد ماند اما تحولاتی در حوزه ورزش سیما نیز خواهد بود» و من خواهش می‌کنم رسانه‌ها صحبت‌های رئیس سازمان را به صورت کامل منتشر کنند. قرار است تحولاتی در حوزه ورزش سیما و برنامه نود از سال آینده صورت پذیرد و این موضوع مربوط به شبکه سه سیماست.

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با اشاره به مصاحبه دیروز مدیرگروه ورزش شبکه سه سیما در این خصوص تاکید کرد: همان طور که آقای فضعلی (مدیر گروه ورزش شبکه سه) روز گذشته اعلام کرد، تحولاتی ویژه در برنامه نود از سال آینده صورت خواهد گرفت و این برنامه با گروهی جدید روی آنتن خواهد رفت اما در عین حال از ظرفیت‌های عادل فردوسی‌پور در برنامه‌های دیگر استفاده خواهد شد.

رنجبران با بابیان اینکه از سوی مدیر کانال ورزش پیشنهاد قائم مقامی شبکه ورزش به فردوسی‌پور ارائه شده است، تصریح کرد: مسئولان محترم شبکه سه بسیار امیدوارند که از ظرفیت آقای فردوسی پور در جایگاه قائم مقامی شبکه ورزش استفاده کنند و همچنان بر این پیشنهاد پافشاری می‌کنند.

وی افزود: آقای فردوسی پور از تهیه‌کنندگان قدیمی و موفق رسانه ملی در شبکه سه سیما به شمار می‌رود و اگر هم این پیشنهاد را نپذیرد مسئولان شبکه سه و کانال ورزش قطعا از وجودش در برنامه‌های دیگر استفاده خواهند کرد.