به گزارش پارس نیوز، 

در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر دو تیم پرسپولیس و استقلال به مصاف هم خواهند رفت.

هر دو تیم سخت به سه امتیاز این بازی نیاز دارند و کسب تساوی برای هیچ کدام از آنها نتیجه خوبی به شمار نمی آید.

بدون شک جنجالی ترین انتقال در فصل نقل و انتقالات زمستانی پیوستن گادوین منشا به استقلال بود؛ این مهاجم نیجریه ای با وجود آنکه پیراهن پرسپولیس را بر تن داشت اما تصمیم گرفت که راهی آبی پوشان پایتخت شود تا به بازیکنی منفور در نزد هواداران تیم سابقش تبدیل شود.

منشا در فهرست برانکو برای نیم فصل دوم قرار نگرفت و سرمربی کروات این مهاجم خارجی را نخواست و بودیمیر هموطنش را جایگزین او کرد.

بدترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس و برانکو گلزنی منشا در داربی خواهد بود و هواداران دوست دارند که هر بازیکن استقلال در این دیدار گلزنی کند به غیر از منشا که اصلا دوست ندارند که شاهد گلزنی این بازیکن باشند و طبیعی است که منشا از انگیزه و روحیه بسیار بالایی برای درخشش در داربی برخوردار باشد.

منشا در همه دیدارهای استقلال در نیم فصل دوم به میدان رفت. او در دیدار برابر فولاد خوزستان بهترین بازی اش را به نمایش گذاشت و توانست علاوه بر گلزنی یک پاس گل هم بدهد تا استقلال سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد و در کورس کسب عنوان قهرمانی قرار گیرد.

به احتمال خیلی زیاد منشا با توجه به انگیزه و روحیه بالایی که برای درخشش برابر پرسپولیس دارد در ترکیب اصلی تیمش در داربی به میدان رود و این دیدار بهترین فرصت برای او به شمار می آید که بدرخشد. او به خوبی می داند که با گلزنی در داربی به محبوب ترین بازیکن تیمش تبدیل خواهد شد و این بهترین فرصت برای او است اما بدون شک برانکو و هواداران پرسپولیس اصلا دوست ندارند که او در این بازی بدرخشد و دروازه تیم آنها را باز کند.