به گزارش پارس نیوز، 

بارسلونا شب گذشته در نوکمپ با نتیجه 3-1 بر رایووایکانو غلبه کرد و آماده و سرحال به بازی با لیون رسید. دیداری که البته از آن دیدارهای به یادماندنی مسی نبود؛ با این حال فوق ستاره آرژانتینی یک گل زد و یک پاس گل نیز داد.

او ابتدا در نیمه اول روی سانتر دقیقش، زمینه برای گل تساوی بارسا توسط پیکه را فراهم کرد و در نیمه دوم نیز پنالتی تیمش را به گل تبدیل کرد تا تعداد پنالتی هایی که در لالیگا به ثمر رسانده را به عدد 52 برساند.

 

 

 

 

این بیست و ششمین گل مسی در بازی شماره 25 او در لالیگای فصل جاری بود تا اکنون با 52 امتیاز در صدر جدول گلزنان اروپا قرار بگیرد. مسی شانس اول تصاحب کفش طلاست و او را کیلیان امباپه، ستاره پی اس جی که در 19 بازی توانسته 24 گل به ثمر برساند، تعقیب می کند.

پس از مسی و امباپه نیز کریستیانو رونالدو، فابیو کوالیارلا(سامپدوریا) و کژیشتوف پیونتک از میلان با 19 گل زده و 38 امتیاز قرار دارند. آگوئرو از سیتی با 18 و سوارز، هری کین، محمد صلاح و لواندوفسکی نیز با 17 گل زده در رده های بعدی قرار دارند.

 

 

 

 

در جدول پاس گل نیز لیونل مسی با 12 پاس گل در 25 بازی در صدر قرار دارد. ادن هازارد با یازده پاس گل در 27 بازی دوم است و جوردن سانچو، ستاره انگلیسی بروسیا دورتموند و یاشوا کیمیش از بایرن نیز با 10 پاس گل، در تعقیب مسی و هازارد هستند.